سخنگوی دولت در پاسخ به پانا:

تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در مراحل پایانی است

تهران (پانا) - سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان برای دولت حائز اهمیت است که سریع‌تر تدوین شود و در عین حال دقت نظر لازم را به منظور اتقان آیین‌نامه و بهره‌برداری از مزایایی که رتبه‌بندی برای نظام آموزشی کشور می‌تواند داشته باشد، در خود بگنجاند و با دقت تنظیم شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در مراحل پایانی است

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه تدوین آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون‌های مربوطه دولت در چه مرحله‌ای است و تا چه زمانی تصویب خواهد شد؟ گفت: کمیسیون امور عمومی دولت در حال بررسی متن آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان است؛ کمیسیون حتی در روزهای تعطیل هم در این ایام تشکیل جلسه داده است.

وی افزود: برای دولت حائز اهمیت است که این آیین‌نامه سریع‌تر تدوین شود و در عین حال دقت نظر لازم به منظور اتقان آیین‌نامه و بهره‌برداری از مزایایی که رتبه‌بندی برای نظام آموزشی کشور می‌تواند داشته باشد، در خود بگنجاند و با دقت تنظیم شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه تدوین این آیین‌نامه کار زیادی برده است، گفت: آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان در مراحل پایانی است و امیدواریم هرچه سریع‌تر متن نهایی شود و تقدیم صحن دولت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار