مسئول مرکز سالمندان بهابادl:

50 سالمند بهابادی عازم مشهد مقدس شدند

بهاباد (پانا) - مسئول مرکز سالمندان ابو فاضل بهاباد از اعزام سالمندان بهابادی به مشهد مقدس خبرداد و گفت در راستای اجرای طرح توانمندسازی سالمندان، تعداد 50 نفر از سالمندان مراکز روزانه ابوفاضل بهاباد ، به سفر زیارتی- سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
50 سالمند بهابادی عازم مشهد مقدس شدند

محمد کاظمی در این خصوص اظهار کرد: این تعداد زائران در حضور خود در مشهد مقدس از اماکن زیارتی و تفریحی و آثار تاریخی نیز دیدن می‌کنند.

وی بیان کرد: هدف نهایی و عالی مراکز روزانه سالمندان، تمرکز بر توانمندسازی سالمندان در زندگی با تکیه بر دانش، مهارت ها و توانایی های آنان و پیشگیری از افت توانایی ها و آسایشگاهی شدن سالمندان به وسیله ارائه خدمات مراقبتی و تقویت وظیفه و حس خودمراقبتی و تشویق سالمند به حضور در اجتماع است.

کاظمی افزود: در همین راستا هر ساله سفرهای مختلف تفریحی و سیاحتی-زیارتی نیز برای سالمندان در نظر گرفته شده است که عصر امروز نیز 50 نفر از سالمندان جهت زیارت امام رضا(ع)، عازم مشهد مقدس شدند.

این مقام مسئول گفت: زیارت گروهی، شرکت در برنامه های فرهنگی و اطعام با غذای حضرت در حرم مطهر(ع) از برنامه های زائران اعزامی است.

مسئول سالمندان ابوفاضل بهاباد با بیان اینکه، این اردوی زیارتی به صورت رایگان و با هزینه خیران، آسان و راحت در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: نیکوکاران می توانند به منظور مشارکت و رسیدگی به امور نیازمندان این مرکز را یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار