نام‌گذاری میدانی در شهر بیرجند به نام معلم مسئولیت‌پذیر فوت‌شده در دوران کرونا

تهران (پانا) - به‌پاس قدردانی از تلاش معلمان در دوران کرونا، میدانی در شهر بیرجند به نام معلم مسئولیت‌پذیری که ‌علی‌رغم ابتلا به کرونا تا آخرین لحظات عمر خود تنها دغدغه‌اش آموزش دانش‌آموزانش بود، نام‌گذاری شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نام‌گذاری میدانی در شهر بیرجند به نام معلم مسئولیت‌پذیر فوت‌شده در دوران کرونا

«حسین امیرآبادی‌زاده» یکی از معلمان مؤمن و متعهد استان خراسان جنوبی بود که علی‌رغم ابتلا به کرونا تا آخرین لحظات عمر خود تنها دغدغه‌اش تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی دانش‌آموزان بود.

احساس مسئولیت این معلم فقید برای دانش‌آموزانش که در پایه دوازدهم متوسطه دوم تحصیل می‌کردند و نگرانی در مورد آینده دانش‌آموزانش باعث شد که علی‌رغم توصیه پزشکان به استراحت مطلق، از آموزش دانش‌آموزان منصرف نشود و سرانجام شمعِ وجودِ این معلمِ وارسته به دست ویروسِ منحوسِ کرونا خاموش شد.

به‌پاس قدردانی از تلاش این معلم مسئولیت‌پذیر در دوران کرونا، میدانی در شهر بیرجند به نام وی که ‌علی‌رغم ابتلا به کرونا تا آخرین لحظات عمر خود تنها دغدغه‌اش تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی دانش‌آموزانش بود؛ نام‌گذاری شد. اقداماتی از این قبیل توسط مسئولان، ضمن تکریم معلم، گام بلندی در راستای تبیین جایگاه مقام شامخ معلم در جامعه به شمار می‌رود.

شایان‌ذکر است؛ معلم مرحوم «حسین امیرآبادی زاده» دارای 18 سال سابقه آموزش درس ریاضی در مدارس تیزهوشان و نمونه شهرستان بیرجند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار