تاکید معاون استاندار تهران بر هماهنگی و اجرای دقیق برنامه زمانبندی مدیریت مصرف برق

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بر تسریع اجرای تفاهمنامه‌های چندجانبه تامین برق و هماهنگی و اجرای دقیق برنامه زمانبندی مدیریت مصرف برق تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون استاندار تهران بر هماهنگی و اجرای دقیق برنامه زمانبندی مدیریت مصرف برق

به گزارش استانداری تهران، حشمت الله عسگری در جلسه کمیته اقدام اقتصادی و مقابله با تحریم ها، با اشاره به شیوه مدیریت صحیح برق خانگی و واحدهای تولیدی در فصل گرم سال اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف برق ضرورت دارد هماهنگی لازم بین دستگاه های اجرایی ذی ربط و صاحبان صنایع صورت پذیرد تا کمترین آسیب متوجه تولید شود.

وی با اشاره به مدیریت صرفه جویی مصرف ۳۸۴ مگاواتی در تیر و شهریور ماه و همچنین مدیریت صرفه جویی مصرف ۵۰۰ مگاواتی در مرداد ماه در استان تهران افزود: ارائه برنامه زمانبندی به واحدهای تولیدی و اطلاع رسانی کافی و از پیش اعلام شده از مهم ترین وظایف برق منطقه ای استان با شرکت شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی است تا باعث سرگردانی صنایع و آسیب به تولید نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ترویج فرهنگ صرفه جویی مصرف برق در بین مردم‌ و ادارات استان را از جمله عوامل مهم تاثیرگذار در مدیریت مصرف برق دانست و گفت: به منظور جبران کسری برق ضرورت دارد ادارات استان ضمن صرفه جویی بیشتر دیزل ژنراتورهای موجود را وارد مدار کند.

عسگری با تاکید بر اجرای تفاهمنامه های چند جانبه تامین برق بین دستگاه های اجرایی ذی ربط عنوان کرد: سریعا نسبت به تامین اعتبار و اجرای این تعهدات اقدام تا مشکل تامین برق شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی رفع شود.

وی با اشاره به تامین ۳۰ مگاواتی برق شهرک صنعتی شماره دو دماوند و همچنین شهرک صنعتی فیروزکوه در آینده نزدیک بیان کرد: عملیات اجرایی پست برق شهرک صنعتی قرچک نیز ظرف هفته آینده کلنگ زنی خواهد شد.

معاون استاندار تهران تامین برق شهرک صنعتی، شمس آباد را یکی از مهم ترین پروژه های زیرساختی استان دانست و گفت: شرکت برق منطقه ای نسبت به تسریع در اجرای پروژه اقدام کند تا طی سه ماه آینده این پروژه نیز به بهره برداری برسد.

عسگری با تاکید بر ضرورت هماهنگی و طراحی برنامه زمانبندی مدیریت مصرف برق صنایع خاطرنشان کرد: هرگونه قصور ناشی از اطلاع رسانی نامناسب که منجر به خسارت به واحدهای تولیدی می شود متوجه دستگاه اجرایی ذی ربط خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار