استاندار تهران اعلام کرد؛

اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان در استان تهران

تهران (پانا) - استاندار تهران بر لزوم تکمیل بیمارستان‌های نیمه تمام شهرستان های استان تهران تاکید کرد و از اختصاص۲۰۰۰میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان استان تهران در سفر استانی رئیس جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۲۰۰۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان در استان تهران

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، نشست هیات امنای دانشگاه شهید بهشتی با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، محسن منصوری استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد.

منصوری استاندار تهران در این جلسه با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور اظهار داشت: در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور حدود ۲ هزار میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان استان تهران اختصاص یافت که اتفاق بسیار خوبی است.

وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری در حوزه بهداشت و درمان از جمله بیمارستان های ۴۰۰ تختخوابی شهریار، ۳۰۰ تختخوابی اسلامشهر، ۳۰۰ تختخوابی ورامین، دماوند، فیروزکوه و شهرستان های دیگر داریم، بخشی از مشکلات بیمارستان های نیمه تمام استان مربوط به منابع و بخشی ناشی از مشکلات اجرایی است، مصمم هستیم پروژه جدیدی را در استان آغاز نکنیم و یکی اولویت های اصلی ما به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام است.

منصوری تاکید کرد: در سال‌های اخیر توجه معطوف به حوزه درمان بوده در حالی که می‌بایست با بازنگری در راهبردها، به صورت متوازن در حوزه بهداشت و آموزش نیز برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار