مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست ستاد اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد:

تابستانی متفاوت برای دانش‌آموزان به وجود می‌آید

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد تابستانی متفاوت برای دانش‌آموزان به لحاظ اوقات‌ فراغت به وجود می‌آید.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تابستانی متفاوت برای دانش‌آموزان به وجود می‌آید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، نشست ستاد اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان استان ایلام با حضور علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و جمعی از مسئولین این اداره کل در محل سالن جلسات شهید غیاثی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست گفت: برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باید از ظرفیت مدارس به بهترین شیوه استفاده کرد تا تابستانی متفاوت برای دانش آموزان به وجود آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با تاکید بر پای کار آمدن انواع مختلف مدارس برای اوقات فراغت در تابستان گفت: همه مدارس چه دولتی و چه غیردولتی می‌بایست در برخی از ایام هفته کلاس هایی مانند کلاس های فوق برنامه، سواد رسانه‌ای، خوشنویسی، کارگاه های قصه گویی با استفاده از ظرفیت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار کنند تا دانش آموزان از بسترهای علمی و تخصصی آنان بهره مند شوند.

درویشی با اشاره به تغییر فضای فیزیکی مدارس در تابستان گفت: با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و استفاده از نیروهای جهادی که در استان وجود دارد می‌توانیم به بهبود فضای فیزیکی مدارس بپردازیم تا در مهر آینده شاهد مدارسی با نشاط و پرانرژی باشیم.

محمدرضا ولدبیگیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست عنوان کرد: ثبت‌نام کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان از ۲۰ خرداد ماه آغاز و تا ۴ تیرماه ادامه دارد.

ولدبیگیان اضافه کرد: به مدت 8 هفته فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان ادامه خواهد داشت و در پایان، جشنواره اختتامیه شهرستانی برگزار می شود.

وی گفت: در انجام برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، کانون های فرهنگی، دارالقرآن ها، پژوهش سراهای دانش آموزی، مدارس هیات امنایی، مدارس غیردولتی، اتحادیه‌های انجمن‌ اسلامی، سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و ....فعالیت خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار