در شهرستان چرداول برگزار شد

بررسی مسائل مالی و قراردادها در کمیته تخصصی هدایت تحصیلی جهت کیفیت‌بخشی به آموزش

ایلام (پانا) –- در اداره آموزش و پرورش شهرستان چرداول جلسه‌ای با عنوان کمیته تخصصی هدایت تحصیلی و آموزش‌های برون‌سپاری، در راستای تعیین خط‌مشی آموزش‌های برون‌سپاری و بررسی مسائل مالی و قراردادها و در جهت اجرای مطلوب‌تر آموزش‌های مذکور تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مسائل مالی و قراردادها در کمیته تخصصی  هدایت تحصیلی جهت کیفیت‌بخشی به آموزش

اکبر شیرزادی نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته و مشارکت معاونت ها در راستای پیشبرد اهداف و ارتقاء آموزش های مذکور در شهرستان، استفاده از ظرفیت شهرک صنعتی شباب را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در بحث تک رشته مهارت های موجود می توان از ظرفیت شهرک صنعتی شهرستان به نحو مطلوب استفاده کرد و در کنار پالایش رشته ای باید به پالایش تجهیزات نیز پرداخت و تجهیزات را به مناطقی گسیل داشت که رشته مورد نظر وجود دارد.

در ادامه ناصر رزمگیر، معاون آموزش شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود فضا و امکانات و نیروی انسانی هنرستان های شهرستان اظهار کرد: با پالایش رشته ای بر اساس آمایش سرزمینی و توسعه همکاری های برون دستگاهی، جایگاه و منزلت آموزش های فنی حرفه ای به نحو مطلوبی ارتقا یافته است.

وی به بررسی چالش های پیش رو در حوزه منابع و نیروی انسانی پرداخت و افزود: برای رسیدن به توازن شاخه ای و جذب حداکثری در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش شهرستان، نیازمند تامین اعتبار لازم جهت تجهیز هنرستان ها، پرداخت بدهی های حوزه برون سپاری و تامین نیروی متخصص خواهیم بود.

ناگفته نماند نادر جابری، رئیس اداره آموزش های فنی و حرفه ای نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد آموزش های برون سپاری در سال گذشته ارائه داد.

خبرنگار: سعیده حاتم نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار