جواد قائمی‌زاده:

هدف از برگزاری اردوها، سفرهای سناریو محور و تجربه‌سازدر کنار گردشگری، رشد و پرورش است

تهران (پانا) - مدیر عامل مجموعه اردویی سنا، هدف از برگزاری اردوها، سفرهای سناریو محور و تجربه‌ساز سامانه اردویی سنا را که بر مبنای اردو، بازی، چالش، یادگیری و سلامت اجتماعی است، رشد و پرورش دانست. 

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری اردوها، سفرهای سناریو محور و تجربه‌سازدر کنار گردشگری، رشد و پرورش است

جواد قائمی زاده؛ مدیرعامل مجموعه اردویی سنا در گفت‌وگو با پانا گفت: «سامانه اردویی سنا؛ مجموعه ای است که در جهت ارتقای محتوای نرم افزاری و آموزشی در کنار اردوها و با عنوان بازوی کمکی سازمان ها، ارگان‌ها و مدارس گرد هم آمده است.»

وی در ادامه گفت: «در ابتدا سنا مجموعه ای بود که در آن محصولات فرهنگی ارائه می‌شد‌. در آن دوره ما مشاهده کردیم مخاطبینی که عمدتاً از مدارس، سازمان ها، ارگان ها و... جهت ارتقای خدمات رفاهی پرسنل خود به ما مراجعه می کنند، به دنبال سخت افزار هستند و پس از مدتی تعامل با این ارگان ها متوجه بی محتوایی شدیم. به صورتی که صرفاً به دنبال فضایی بودند تا با هدیه دادن زیبا شود. به همین جهت، مجموعه سنا تصمیم گرفت برای این ارگان ها، محتوای نرم افزاری، به معنای فکری طراحی کند.»

مدیر عامل مجموعه سنا گفت: «۷۰ درصد یک آموزش، آموزشِ پنهان است. یعنی آن چیزی که فرد از محیط اطراف، پیرامون و آداب معاشرت ها یاد می گیرد و مجموعه سنا برای این نوع آموزش پنهان در قالب اردو شروع به طراحی کرد.»

وی افزود: «ابتدا از اردو های زیارتی با سناریوهای آموزشی و تفریحی شروع کردیم و طی این سناریو، اتفاق های تجربه محوری رقم خورد که باعث می شد روال تربیتی هم به درست ترین نحو اجرا شود.»

قائمی زاده گفت: «اردوهای علمی، اردوهای پرتابل و سفر های سناریومحور و هدفمند هم برای خانواده ها ارائه شد و به درخواست سازمان ها ما هر دوره اردوهایی طراحی کردیم که بر مبنای بازی، بازاریابی، کار گروهی، حل مسئله و خلاقیت و... بنا گذاشته شد.»

وی خاطرنشان کرد: «در حال حاضر سنا یک کسب کار و یک دوست برای مخاطب دیده می شود که برای هر قشر و هر محدوده سنی برنامه هایی را تحت عنوان: سنا زوج؛ ویژه زوجین، سنا دخت؛ ویژه دختران، پاتوق های پسرانه و... ارائه می دهد.»

وی گفت: «بسیار علاقه مند هستیم که جوان ها در این حوزه مشغول به کار شوند. برای مثال دختران ما اتاق فکر تشکیل دهند و باهم درباره این موضوع که دخترها برای تفریح در جامعه چه ضعف ها و کمبودهایی دارند، گفت و گو کنند. مجموعه سنا هم به منظور حمایت از این اتاق فکر، با در اختیار قرار دادن تیم، سرمایه، پشتیبانی و حمایت، این کمبودها را پوشش می‌دهد.»

قائمی زاده در آخر گفت: «هدف سنا این است که در کنار اردو، بازی، چالش، یادگیری و سلامت اجتماعی، رشد و پرورش حاصل شود.»

دانش آموز خبرنگار: مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار