وزیر آموزش و پرورش درنشست با دانش‌آموزان:

دانش‌آموزان برگزیده حلقه‌های میانی آموزش و پرورش هستند

بجنورد (پانا)- وزیر آموزش و پرورش در نشست با دانش‌آموزان برگزیده استانی اظهار کرد دانش‌آموزان برگزیده حلقه میانی آموزش در مدارس برای پیشبرد اهداف آموزشی هستند.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان برگزیده حلقه‌های میانی آموزش و پرورش هستند

یوسف نوری در جمع دانش آموزان نخبه استان خراسان‌شمالی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (ع) و‌ روز دختر به اهمیت تشکیلات جوانان از صدر اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام با بستن پیمان با جوانان تلاش کردند تا در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنند، به همین لحاظ تشکیلات جوانان بسیار موثر و مثمرتمر است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اهمیت کار خیرین مدرسه ساز در احداث مدارس و نقش کلیدی آنها در آموزش و‌پروش گفت: همانگونه که خیرین مدرسه ساز نقش حلقه میانی در ایجاد ۵۰ درصدی کلاس های درس برای دانش آموزان را دارند، شما دانش آموزان برگزیده نیز بعنوان حلقه های میانی آموزش در مدارس می توانید با تشکیل گروه های دوستانه در دروس مختلف به هم کلاسی های خود در رسیدن به پیشرفت های درسی کمک کنید و برای تحقق این امر می توانید با در اختیار گرفتن مدارس در تابستان و رعایت پروتکل های بهداشتی کمک های شایانی به هم داشته باشید.

نوری در ادامه تصریح کرد: اگر بدنبال نداشته های خود باشید موفقیت های شما کمرنگ خواهند شد، در نتیجه سعی کنید مانند دانش آموزان جهادی که با شرکت در اردوهای جهادی بدنبال رفع مشکلات هستند، شما نیز زکات علم خود را با آموزش به هم کلاسی های خود بپردازید و سعی در رفع مشکلات آنها کنید.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: تمام تلاش ما در وزارت آموزش و‌پرورش رفع مشکلات است، اما از شما عزیزان نیز انتظار داریم با همت و همدلی خود در رفع این مشکلات یاری گر ما باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار