«تازه وارد» مراحل فنی را سپری می‌کند

تهران(پانا) - مراحل فنی سریال اپیزودیک «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد در حال انجام است تا به زودی میزبان مخاطبان خود در یکی از شبکه‌های تلویزیونی شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
«تازه وارد» مراحل فنی را سپری می‌کند

سریال اپیزودیک «تازه وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد که چندی پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، این روزها مراحل پس‌تولید از جمله تدوین، صداگذاری، ساخت موسیقی و جلوه‌های ویژه بصری را به صورت همزمان پشت سر می‌گذارد تا به زودی آماده نمایش شود.

تدوین این اثر توسط علی گورانی و حسن حبیب‌زاده در حال انجام است و احسان افشاریان طراحی و ترکیب صدای «تازه وارد» را برعهده دارد. همچنین امید روشن‌بین و علی روحانی موسیقی این سریال اپیزودیک را می‌سازند و یحیی محمد‌علیی و علی نوروزی اصلاح رنگ و نور را انجام می‌دهند. جلوه‌های ویژه بصری نیز برعهده محمد رمه‌چی و صادق لطفی‌زاده است.

هشت فیلمساز جوان و تازه‌نفس، ساخت این سریال یازده اپیزودی را برعهده داشته‌اند که عبارتند از حسن حبیب‌زاده، رضا محبی، میلاد محمدی، سجاد معارفی، رضا کشاورز، احمد حیدریان، محسن امانی و محمدجواد صالحی.

فرزندآوری سوژه «تازه وارد» است که در ژانر خانوادگی-اجتماعی ساخته شده است. این اثر اپیزودیک همچنین به معضلات خانواده‌هایی که در سودای بچه‌دار شدن هستند، می‌پردازد.

رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمدزند، علی عامل‌هاشمی، شیوا خسرومهر، شیوا خنیاگر، زهرا داوودنژاد، مریم خدارحمی، الهام طهموری، محمد نادری، خیام وقارکاشانی، مهری آل‌آقا، بهنام شرفی، مهدیه نساج، جوانه دلشاد، سونیا سنجری، حسین شهبازی، سالار کریم‌خانی، سهی‌ بانو ذوالقدر، علی دلپیشه، هادی دیباجی، ناهید عساکره، شکوفه عزیزی، بیژن خراسانی، هادی شیخ‌الاسلامی، نگین فیروزمنش، محمدجواد طاهری، حامد احمدجو، فرزانه خان‌محمدی، نیلوفر هوشمند، آیلین جاهد، نسیم باقریان، عرفان برزین و محمدمهدی سجادیان تیم بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌‌دهند.

«تازه وارد» در باشگاه فیلم سوره تولید شده و محصول خانه تولیدات جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار