در گفت‌وگو با پانا:

مهدی مومنی: می خواهیم با قهرمانی، جشن صعود به لیگ برتر کامل شود

تهران (پانا) - هافبک خلاق و تکنیکی ملوان انزلی می‌گوید با قهرمانی، جشن صعود به لیگ برتر کامل‌تر می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مهدی مومنی: می خواهیم با قهرمانی، جشن صعود به لیگ برتر کامل شود

مهدی مومنی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به صعود تیم ملوان انزلی به لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: «من از نیم‌فصل دوم لیگ دسته اول به باشگاه ملوان اضافه شدم. وقتی آمدم و شرایط تیم را دیدم، متوجه شدم واقعاً این تیم بی‌دلیل نیست که در صدر جدول است. این باشگاه از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران همه و همه می‌خواستند به لیگ برتر برسند. این تفکر در تیم جاافتاده بود. شرایط جوری بود که تفکر ذهن برنده در تیم شکل‌گرفته بود. این مسائل برمی‌گردد به شرایطی که باشگاه از مدیریت آقا پژمان(نوری)، آقای پور رشید که در هر شرایطی تیم را حمایت کرد و راهنمایی فنی مازیار زارع برای تیم مهیا کرده بودند. خدا را شکر مجموعه با تلاش بازیکنان و در رأس آن آقا مازیار توانست به لیگ برتر صعود کند و گوشه‌ای از زحمات عوامل این باشگاه جبران شود. برای مردم انزلی خوشحالم که بعد از دوری 6 ساله از لیگ برتر، تیمشان توانست به سطح اول فوتبال ایران برسد.»

وی افزود: «همه‌چیز در ملوان برای نتیجه گرفتن مهیا بود. درست است هفته‌های آخر کمی دچار نوسان شدیم و با استرس کارکردیم اما خیلی زود تیم را جمع‌وجور کردیم و 2 هفته قبل از پایان لیگ توانستیم صعود خود را به لیگ برتر مسجل کنیم. ما هفته‌ها در صدر بودیم. اگر اشتباه نکنم نزدیک 24، 25 هفته صدرنشین مطلق بودیم. با اختلاف امتیازی زیاد. خیلی خوب بازی کردیم. از ابتدای فصل این تیم سودای صعود به لیگ برتر را داشت و خدا را شکر توانستیم به این مهم برسیم و شرمنده مردم انزلی نشویم. ما هم‌بازی‌های خیلی خوب و باکیفیتی انجام دادیم و هم توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. چند تیمشان به شانه ما پیش آمدند. مس کرمان، خیبر خرم‌آباد، آرمان گهر تیم‌هایی بودند که گردن‌کلفت بازی کردند. به‌هرحال خدا را شکر توانستیم با درایت باشگاه، کادر فنی و تلاش بازیکنان صعود خود را مسجل کنیم. فکر می‌کنم این مجموعه از کادر مدیریت، فنی و بازیکنان گرفته تا هواداران پرشور انزلی حقشان بود به لیگ برتر برسند. واقعاً جای این تیم پر تماشاگر و ریشه‌دار در لیگ برتر خالی بود.»

هافبک تکنیکی ملوان انزلی تصریح کرد: «خیال ما راحت بود که به لیگ برتر می آییم. الان فقط رسیدن به لیگ برتر راضی‌مان نمی‌کند و می‌خواهیم قهرمان لیگ یک هم بشویم. 2 بازی سخت در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم هر 6 امتیاز را بگیریم. تیم مس بازی‌های سخت‌تری دارد و می‌توانیم قهرمان شویم. هدف ما این است با جشن قهرمانی لیگ یک، شیرینی صعود به لیگ برتر را دوچندان کنیم. بازیکنان ما خیلی‌ها سرباز هستند. البته بازیکنان باتجربه خوبی هم در کنار جوانهای خود داریم. مجموعه یکدست و خوبی داریم که تلاششان به نتیجه نشست و توانستیم صعود کنیم. کادر فنی ما خیلی خوب تیم را مدیریت کرد و رسیدیم به لیگ برتر. بعد از 6 سال رسیدن به سطح اول فوتبال ایران باعث شد واقعاً مردم انزلی از ته دل خوشحال شوند. واقعاً آدم در شهر می‌رود، غوغایی به پا شده است. ارزش این خوشحالی و شاد بودن مردم خیلی بالاست و قابل توصیف نیست. این مردم با تمام وجودشان ملوان را دوست دارند و در گرما و سرما هرجا بازی داشتیم، همراه ما بودند.»

مهدی مومنی گفت: «تیم ما همه جوره امکانات لیگ برتری دارد. ما واقعاً امکانات رفاهی و پشتیبانی عالی داشتیم. کیفیت بازی‌های ما هم طوری بود که واقعاً بالاتر از لیگ یک بودیم. تیم ما ساختار یک تیم لیگ برتری را دارد. حیف این تیم بود که در لیگ برتر نباشد. امیدوارم حالا که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، یک تیم قدرتمند و خوب برای فصل بعد ببندند. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازیکنان واقعاً امسال ازلحاظ مالی و رفاهی هیچ دغدغه‌ای نداشتند و بادل و جان فقط فوتبال بازی کردند. اینکه چنین امکاناتی در تیم ملوان ایجادشده، قطعاً به مدیریت فوتبالی این مجموعه برمی‌گردد. پژمان نوری خودش فوتبالیست بزرگی بوده و می‌داند بازیکنان چه مشکلاتی دارند و باید چطور یک باشگاه اداره شود. در کنار او پور رشید هم واقعاً همه جوره از تیم حمایت کرد و کارهای رفاهی و خدماتی تیم را پیش برد.»

وی با بیان اینکه کادر فنی، بازیکنان را از هرگونه حواشی به دورنگه داشت، تاکید کرد: «ما اصلا شرایط جدول را نگاه نکردیم و فقط بازی به بازی پیش رفتیم. نگاه ما از همان ابتدا صعود به لیگ برتر بود. برای رسیدن به این مهم باید تمام تمرکز خود را روی کار می گذاشتیم و کادر فنی هم اجازه نداد، بازیکنان وارد حاشیه شوند. اگر دقت کنید واقعاً شرایط لیگ یک در نیم‌فصل دوم خیلی سخت شد. بااینکه اختلاف امتیازی خوبی داشتیم اما در مقطعی بازی‌ها هر 5 روز برگزار شد و به تیم ما فشار آمد. بازی با استقلال خوزستان، مس شهربابک، مس کرمان و خیبر خیلی فشرده برگزار شد و تیم ما در این فشردگی امتیازات زیادی از دست داد. واقعاً وقت استراحت نداشتیم و بازی‌های سخت ما پشت سر هم بود. در این مقطع تیم ما کمی اذیت شد و صدر را از دست دادیم اما خدا را شکر با درایت کادر فنی این وضعیت سروسامان گرفت و دوباره به جدول برگشتیم و 2 هفته قبل از پایان لیگ یک توانستیم صعود خود را قطعی کنیم. این تلاش و همدل بودن بچه‌ها باعث شد در طول لیگ تمام سختی‌ها را از پیش رو برداریم و به هدف برسیم. مجموعه ما واقعاً از ابتدا یکدل بود و همگی یک هدف را دنبال می‌کردیم. فرقی نمی‌کرد چه کسی بازی کند یا نه. کادر فنی ما شبانه‌روز برای موفقیت تیم زحمت کشید. از آنالیزورها و کمک‌مربیان تیم بگیر تا پزشکان تیم خیلی زحمت کشیدند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار