عامل توزیع گسترده نمک‌های غیر بهداشتی و تقلبی در کشور دستگیر شد

تهران (پانا) - معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از دستگیری فرد کلاهبرداری خبر داد که با تهیه یک انبار و سوله بزرگ تولیدی، اقدام به دپو و بسته‌بندی غیر قانونی نمک‌های تقلبی و غیر بهداشتی می‌کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
عامل توزیع گسترده نمک‌های غیر بهداشتی و تقلبی در کشور دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته گزارشی از فعالیت غیرمجاز فردی که در ابتدا با تبلیغ گسترده محصولات خود از جمله تهیه و تولید نمک‌هایی با خواص درمانی، مشتریان زیادی را از اقصا نقاط کشور جذب کرده بود و در ادامه این مشریان نه تنها از کیفیت محصولات خریداری کرده رضایت نداشته بلکه از عدم پاسخگویی فروشنده یا تولیدکننده شاکی و نسبت به درج آدرس‌های غیرواقعی بر روی بسته‌های نمک فروخته شده نیز مشکوک شده بودند، به این پلیس اعلام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور ویژه تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم پس از دستکاری و تغییر تاریخ تولید و انقضاء بسته‌های نمک طعام و درج آدرس‌های غیر واقعی و دروغین از کارخانجات تولیدی بر روی محصولات غیرقانونی و تقلبی خود، اقدام به فروش و توزیع گسترده آن در سطح کشور می‌کرد.

مرادی در ادامه بیان کرد: ماموران پلیس پس از بررسی‌های انجام شده و اخذ مجوزهای قضایی لازم با همراهی تیمی از کارشناسان سازمان غذا و دارو به موقعیت اعلامی در جنوب تهران اعزام و موفق به کشف و شناسایی انبار مذکور شده و حدود 60 بسته از نمک‌های باقی مانده و فروخته نشده را که به تازگی تهیه و بسته‌بندی شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و نمک‌های کشف شده نیز جهت آزمایش و بررسی بیشتر تحویل داده شد.

سرهنگ مرادی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با اینگونه موارد مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع داده و در صورت داشتن پیشنهاد، تقدیر و انتقاد از عملکرد پلیس با سامانه 197 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار