آغاز ثبت‌نام هفدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

بیرجند (پانا) - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت‌ ثبت‌نام هفدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام هفدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

غلامرضا اشرفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: طبق روال سال‌های گذشته هفدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغالزایی برگزار می‌شود.

غلامرضا اشرفی گفت: همه ساله در در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و شناسایی تعاونی‌های موفق و برتر در سطوح استانی و به منظور معرفی الگو‌های برتر تعاونی به مخاطبین بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه‌ای برای تشویق تعاونی‌ها به تلاش برای بهبود و ارتقاء حوزه‌ها و گرایش‌های مختلف کسب وکار این جشنواره برگزار می‌شود.

وی افزود: فرآیند تکمیل اطلاعات و خوداظهاری در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به آدرس http://taavon.mcls.gov.ir از سوم خرداد آغاز شده و تا بیست خرداد ادامه دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: فرآیند تکمیل درخواست حضور در جشنواره ا ز ۸ خرداد آغاز و تا ۱۰ خرداد ادامه دارد.

اشرفی افزود: لیست نهایی تعاونی‌های برتر استانی و ستاد ملی در ۳۰ مرداد اعلام می‌شود.

مراسم تجلیل و تکریم تعاونی‌های برتر استانی با حضور مقامات ارشد استانی و معرفی تعاونی‌های برتر ملی با حضور مقامات کشوری در هفته تعاون ۷ تا ۱۳ شهریور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار