مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد

آغاز فراخوان پویش سراسری «خیمه ما»

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز فراخوان پویش «خیمه ما» به منظور شناسایی و معرفی هیات‌های مذهبی دانش‌آموزی موفق و برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فراخوان پویش سراسری «خیمه ما»

میکائیل باقری در خصوص جزئیات فراخوان پویش "خیمه ما" گفت: این پویش با هدف شناسایی و معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی موفق و برتر برگزار می‌شود.

وی افزود: مدیران محترم مدارس می توانند در قالب یک کلیپ ۵ دقیقه (از زبان خودشان، معاون/ مربی پرورشی یا دانش آموز مسئول هیئت) به معرفی هیئت دانش آموزی مدرسه خود اقدام و فعالیت های شاخص هیئت را همراه با دلایل موفقیت و ویژگی های ممتاز آن بیان کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خلاقیت، جامعیت و ابتکار عمل از مهم ترین ملاک های انتخاب هیئت های مذهبی برتر و موفق است.

وی ادامه داد: در پایان پویش ضمن معرفی هیئت های مذهبی فعال و موفق، با اهدای لوح تقدیر، هدایای نفیس و نیز بسته فرهنگی اقلام مورد نیازهیئت از آنها تجلیل خواهد شد.

باقری خاطر نشان کرد: مدیران محترم مدارس می توانند اقدامات و فعالیت های هیئت های مذهبی دانش آموزی مدارس خود را تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ به آدرسkheymema@ در شبکه شاد ارسال کنند.

وی در خاتمه گفت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال هیئت های مذهبی به آدرس heyatdaneshamozimedu@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار