معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

طرح کیف و کتاب الکترونیک پس از دو سال کشوری شد

خبرگزاری پانا :معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طرح کیف و کتاب الکترونیک پس از دو سال اجرای آموزشی در اصفهان و با مدیریت کارشناسان استان کشوری شد

کد مطلب: ۱۲۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،حمید رضا موتمر در آستانه بازگشایی مدارس گفت: طرح کیف و کتاب الکترونیک پس از دو سال اجرای آموزشی در اصفهان و با مدیریت کارشناسان استان کشوری شد

وی در ادامه افزود:طرح کیف و کتاب الکترونیک توسط کشور مالزی خریداری شد و این امر موجب افتخار برای استان اصفهان است .
معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان از سامانه آموزش معلمان کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت : در حال حاضر مدرسان سراسر کشور از این سامانه استفاده می‌کنند.
وی در زمینه اتوماسیون اداری گفت : اجرایی شدن طرح اتوماسیون اداری در تمام مدارس استان را از دیگر اقدامات مورد توجه آموزش و پرورش اصفهان بود که با جدین دنبال شده است .
معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: میانگین آموزش معلمان از متوسط ۵۰ ساعت به ۹۰ ساعت افزایش یافته در حالی که قانون آن را ۴۰ ساعت اعلام کرده است.
موتمر به اضافه شدن یك‌هزار دانشجو به دانشگاه فرهنگیان اصفهان خبر داد و گفت: براین اساس آمار رتبه های زیر صد نیز بسیار بالا بوده است.
وی افزود: در حال حاضر ۴۰۵ نفر سرباز معلم در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و آموزش ابتدایی مشغول به تحصیل می‌باشند.
موتمر همچنین از ساماندهی ۲۵ هزار نفر نیروی انسانی در طول سه ساله گذشته خبر داد و گفت: سامانه نقل و انتقالات هوشمند معلمان امسال برای اولین بار در استان اصفهان افتتاح گردید.
وی با بیان این‌که سه هزار و ۸۰۰ متقاضی در سامانه نقل و انتقالات آموزش و پرورش استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان نمود: از این تعداد یك‌هزار و ۲۰۰ نفر معلم جابه‌جا شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار