آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار

تهران (پانا) - نوسان قیمت خودرو ادامه دارد. بازار معاملات نیز در رکود است. کارشناسان معتقدند تا زمانی که تکلیف واردات مشخص نشود، شرایط بازار تغییری نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۶ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۶ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به ۲۰۴ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز به ۴۰۳ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون به ۲۱۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نیز هم‌اکنون با قیمت ۳۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور به نرخ ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک از نرخ ۴۵۰ میلیون تومان عبور کرد.

تارا اتوماتیک امروز در بازار به نرخ ۴۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر هیچ خرید و فروشی در بازار صورت نمی‌گیرد و بازار در رکود است. البته پیش از این خریدار نبود. اما اکنون فروشنده‌ها نیز برای فروش خودروهای خود دست نگه داشته‌اند تا در آینده به قیمت بالاتری بفروشند.

او توضیح داد: تا زمانی که تکلیف واردات مشخص نشود، بازار با همین روند به کار خود ادامه می‌دهد.

البته پیش از این نیز، سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران گفت: در حال حاضر بازار منتظر نتیجه بحث واردات خودرو به کشور است. به همین دلیل، بازار در رکود سنگینی قرار دارد و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار