پرسپولیس دو هیچ جلو افتاد؛ استقلال در نقل و انتقالات کامبک می‌زند

تهران (پانا) - پرسپولیس کار انتقال بیرانوند و پورعلی گنجی را نهایی کرد تا در فصل نقل و انتقالات از استقلال و سایر مدعیان جلو بیفتد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس دو هیچ جلو افتاد؛ استقلال در نقل و انتقالات کامبک می‌زند

پرسپولیس بعد از این که جام قهرمانی را از دست داد بلافاصله وارد فصل نقل و انتقالات شد و خیلی سریع با بیرانوند و پورعلی گنجی به توافق رسید. در این راستا شنیده می شود بیرانوند نقش زیادی در پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی داشته و البته این مدافع ملی پوش خودش هم در جوانی از هواداران پرسپولیس بوده است. پرسپولیسی ها به جز این دو نفر ۵ بازیکن دیگر را هم می خرند اما فعلا دو هیچ از استقلال پیش افتاده اند و باید دید رقیب دیرینه آنها در فصل نقل و انتقالات کامبک می زند یا نه؟

استقلال چون بدون باخت قهرمان شده قاعدتا نسبت به پرسپولیس تغییرات کمتری خواهد داشت اما طبق شنیده های ما مجیدی هم حداقل ۴ بازیکن درجه یک می خرد تا تیمش را برای دفاع از عنوان قهرمانی و البته حضور احتمالی در آسیا تقویت کند. او پارسال خریدهای خوبی انجام داد و همین مساله باعث امیدواری هواداران استقلال شده تا امسال هم کمترین اشتباه را در فصل نقل و انتقالات داشته باشد. البته استقلال فعلا از پرسپولیس عقب افتاده اما اگر اسکلت اصلی تیمش را حفظ کند و چند مهره موثر بخرد ،باز هم می تواند برنده نقل و انتقالات باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار