گرامیداشت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا با گلباران مزار شهدا در قم

قم (پانا) - مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا در قم همراه با گلباران مزار مطهر شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا با گلباران مزار شهدا در قم

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام علی کریمی از راویان موسسه روایت سیره شهدا در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع خبر و اطلاع رسانی، عنوان کرد: اگر ما نتوانیم روایات درست انقلاب و دفاع مقدس را به خوبی روایت کنیم، دشمن آنطور که می خواهد روایت می کند.

وی افزود: اینکه امروز می بینیم عده ای دوران رضا خان و محمدرضا با آن همه ظلم و جنایات را تطهیر می کنند و ارزش های انقلاب اسلامی را نادیده می گیرند، نتیجه آن است که به درستی روایت نشده و دشمن آنطور که خواسته روایت کرده است.

همچنین ابوالفضل بمانی مدیر خبرگزاری پانا در استان قم نیز با گرامیداشت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا اظهار کرد: ما در چنین مکان مقدسی در جوار مزار مطهر شهدا جمع شده ایم تا بیستمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانش آموزی پانا را قدر بدانیم و با مدد از ارواح طیبه شهدا، محکم و استوار در راه انجام رسالت اطلاع رسانی خویش گام برداریم.

در مراسم فوق، دانش آموزان به همراه اولیاء خود بر سر مزار مطهر تعدادی از شهدای والامقام دفاع مقدس از جمله شهیدان ربّانی نژاد، کیکاوسی، احمد قاسمی، فلاحی، حسن صادقخانی، محمد معماریان، عسگری جمکرانی، مجتبی علی بابایی، سعید سامانلو، عموزاده و شهدای گروه سرود دانش آموزی مدرسه قطب راوندی حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه، به مزار آنان شاخه های گل اهدا کردند.

در این مراسم، رسول ملایی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، احمد لطفی زاده مدیر سازمان دانش آموزی ناحیه یک و تعدادی از معاونان پرورشی و مربیان پیشتاز مدارس استان به همراه ستایش ظهرابی رئیس مجلس دانش آموزی دختران استان قم و جمعی از اعضای هیات رئیسه مجلس و دختران دانش آموزخبرنگار پانای استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار