رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

فعالیت‌های تشکیلاتی، نیازمند هم افزایی دانش‌آموزان است

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس با بیان اینکه فعالیت‌های تشکیلاتی نیازمند هم افزایی و همکاری دانش‌آموزان است، اظهار امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان نقطه عطفی در نظام تعلیم و تربیت رخ دهد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های تشکیلاتی، نیازمند هم افزایی دانش‌آموزان است

مرتضی کریمی، در جلسه اعطای حکم اعضای مجلس و مجمع دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز، خطاب به دانش‌آموزان حاضر در جلسه گفت: با دریافت احکام خود، از تلاش کردن در راستای رفع معضلات نظام تعلیم و تربیت غافل نشوید، چرا که حکم مسئولیت، پیش برنده امور نیست، بلکه این تلاش و همت شما است که منجر به تغییر و تحول‌های بزرگ خواهد شد.

کریمی ادامه داد: با مطالبه‌گری خود از مسئولان فرصت شکوفایی و رشد خود را فراهم کنید و از اشتباه کردن نترسید، چرا که اشتباهات شما زمینه‌ساز پختگی و کسب تجربه برای شما خواهد بود.

وی با بیان اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است اظهار امیدواری کرد که با همکاری تمامی تشکل‌های دانش‌آموزی شاهد تحولات مثبتی در نظام تعلیم و تربیت باشیم.

وی با بیان اینکه مجلس دانش‌آموزی دارای جایگاهی مهم در تشکیلات پیشتازان است، گفت: اولین جلسه مجلس دانش‌آموزی استان فارس پس از پایان امتحانات نوبت دوم دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، برگزاری جلسات مداوم با دانش‌آموزان را یک گام در راستای بهره‌برداری از توانمندی دانش‌آموزان برشمرد و گفت: در ادارات ۵٩ گانه استان فارس از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده شود.

کریمی بیان کرد: به عنوان رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در حد توان از مطالبه‌گری دانش‌آموزانِ مجمع و مجلس دانش‌آموزی استان فارس حمایت می‌کنم.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در جلسه گفت: در مسیر فتح سمت‌های اداری کشور، در راستای خارج نشدن از دایره اخلاق، ایمان و معصومیت تلاش کنید.

عضویت ٨ هزار نفر از دانش‌آموزان ناحیه 2 شیراز د ر تشکل‌های دانش‌آموزی

رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه ٢ شیراز نیز از افزایش ٣ هزار نفری عضویت دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از ٨ هزار نفر از دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی عضو شدند.

مقصود شیبانی ادامه داد: کسب بیش از ١٠٠ مقام کشوری در تولید محتوای الکترونیک، برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی، برگزاری مسابقات رویش با حضور بیش از ١ هزار و ۵٠٠ دانش‌آموز، در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ از جمله اقدامات انجام شده توسط سازمان دانش‌آموزی ناحیه ٢ شیراز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است.

به گفته شیبانی برگزاری مناظرات دانش‌آموزی، افتتاحیه دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری جشنِ «تولد زمین»، مراسم «درخت کاری» و «یاوران مهدی» و «یاوران انقلاب»، برگزاری مانور زلزله، برپایی ١٢٠ موکب از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان دانش‌آموزی ناحیه ٢ شیراز به شمار می‌رود.

شییانی از تاسیس مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) توسط سازمان دانش‌آموزی ناحیه ٢ شیراز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با کمک‌های کمیته امداد امام خمینی، بسیج دانش‌آموزی، خیرین و اولیاء، در دوران کرونا تعدادی تبلت به دانش‌آموزان نیازمند آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز اهدا شد.

وی اظهار امیدواری کرد که در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب، بتوان از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و همکاران استفاده کرد.

به گفته وی ناحیه ٢ شیراز دارای ۳۵۰ مربی است.

در پایان این مراسم احکام مجمع و مجلس دانش‌آموزی به دانش‌آموزان اعطا شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار