مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، رسالت آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت آموزش و پرورش استان بوشهر به سمت تربیت دانش‌آموز، مدرسه، معلم و خانواده در تراز انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، رسالت آموزش و پرورش است

علی موحدی در نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر اظهار کرد: این شهید خوشنام که در محضر آن هستیم و دیگر شهدای والا مقام به خدا و رسولش ایمان آوردند و در راه خدا با جان و مال خود جهاد کردند.

وی با بیان اینکه از میان صدها تجارتی که در این جهان وجود دارد و انسان در این دنیا انجام میدهد، تجارتی بهتر و والاتر از تجارت با خدا نیست، افزود: شهدا از میان همه تجارت‌ها، تجارت نجات بخش با شرایطی که خداوند فرموده است را انتخاب کردند.

موحدی بیان کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر بر مبنای سند تحول بنیادین رسالت دارد در راستای ترویج ارزش های ناب انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های فرهنگی مختلفی را اجرا و در اختیار دانش آموزان این آب و خاک قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش استان بوشهر یک سند و یک قانون اساسی وجود دارد و آن هم سند تحول بنیادین است و ما به هیچ سند دیگری جز این سند، بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری نیاز نداریم.

موحدی تاکید کرد: ما تعهد می دهیم هیچ گام و اقدامی که حتی کوچکترین گره بر ابروان مقام معظم رهبری بیاندازد انجام نخواهیم داد و همه فرهنگیان و دانش آموزان نیز به این حرف ایمان دارند و به آن عمل می نمایند چرا که ما شریفترین معلمان و دانش آموزان را در استان بوشهر داریم.

وی افزود: ما این تعهد را داریم که برای اجرای برنامه های مختلف آموزش و پرورش استان از همکاری همه مسئولان و عزیزان استقبال می نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : امروز آموزش و پرورش استان بوشهر بیشترین همکاری را با ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولین اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و فرماندهان نظامی و انتظامی را دارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان بوشهر به سمت تربیت دانش آموز، مدرسه، معلم و خانواده در تراز انقلاب است، تصریح کرد : ما تنها استانی هستیم که برای سند تحول بنیادین پیوست عملی طراحی کرده و در حال اجرای آن هستیم.

موحدی با اشاره به برگزاری ۵۸۲ یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و ۱۸ پیش کنگره در همه ۱۸ منطقه و شهرستان‌های استان بوشهر با محوریت شهدای فرهنگی و دانش آموز و تاثیر بسیار آن در فضای معنوی، افزود: تشکیل ۱۱ کارگروه تخصصی، راه‌اندازی کانال شهدای کنگره در شبکه شاد، بارگذاری نام شهدا در سایت ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز نیز از دیگر برنامه‌های نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر است که با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگی و دیگر نهادها برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار