سرپرست آموزش و پرورش ملارد:

موفقیت در حوزه پرورشی تلاش جهادی می‌طلبد

ملارد (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ملارد در جمع همکاران حوزه پرورشی، سلامت و تربیت‌‌بدنی‌ گفت برای موفقیت در حوزه پرورشی، انجام فعالیت‌های تربیتی بصورت جهادگرانه ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت در حوزه پرورشی تلاش جهادی می‌طلبد

سعید تیموری‌راد، سرپرست آموزش و پرورش ملارد در جمع همکاران اداری حوزه پرورشی، تربیت‌‌بدنی‌، سلامت بیان کرد: حوزه پرورشی و تربیتی امور مهمی را شامل می‌شود و چالش‌های بسیاری دارد اما با تلاش جهادگرانه و برنامه‌ریزی خلاقانه می‌توان تربیت را به سطح مطلوبی رساند.

وی بر تشکیل هیئت اندیشه‌ورز تأکید کرد و ادامه داد: لازم است برای تدوین برنامه خلاقانه و مطلوب، از افراد مستعد و متعهد استفاده کنیم و از اندیشه همگان استفاده کنیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ملارد افزود: لازم است برای پیش‌برد امور به سمت و سوی مطلوب، ابتدا شرایط موجود را بررسی کرده، نقاط ضعف را بشناسیم و سپس با هدف ذکر شده در سند تحول بنیادین مقایسه کنیم، راهبردها را مشخص کرده و طبق آن حرکت کنیم.

تیموری‌راد خاطرنشان کرد: تشکیل شورای اندیشه خلاق و استفاده از نظرات افراد خلاق و مستعد در خارج از حوزه آموزش و پرورش می‌تواند به موفقیت بیشتر اهداف آموزش و پرورش کمک شایانی بکند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار