تجلیل از مدیر دارالقرآن امام علی( ع) توسط مدیر آموزش و پرورش امیدیه

امیدیه (پانا) - آیین تقدیر از مدیر دارالقرآن امام علی (ع) آموزش و پرورش امیدیه با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسی ارزیابی عملکرد و کارشناس سلامت بهداشت در دفتر مدیریت اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیر دارالقرآن امام علی( ع) توسط مدیر آموزش و پرورش امیدیه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه از تقدیر مدیر دارالقرآن خبر داد.

احمدرضا کارایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر دارالقرآن امام علی(ع) مریم حسن زائری از عملکرد ایشان و این مرکز به پانا گفت: بی شک این مرکز در تدریس آموزه‌های دینی و قرآنی بسیار خوش درخشیده است.

وی در ادامه خواستار شناسایی استعدادهای قرآنی در تمام مقاطع بالاخص مقطع ابتدایی شد و از مدیر، همکاران و دانش آموزانی که در مسابقات قرآنی رتبه های کشوری و استانی را کسب کردند، قدردانی کرد.

درادامه حاتم شریفات معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ضمن تحسین، حسن تدبیر و تلاش موفق از عملکرد مدیر دارالقرآن منطقه و ارائه گزارش کارهای آنها و همچنین از درخشش دانش آموزان رتبه آور کشوری و استانی این مرکز یاد کرد.

شریفات در پایان به بیان نقاط مثبت این مجموعه و در بحث مسابقات قرآنی در کشور و استان در جایگاه ویژه ای برخوردار هستیم و خواستار موفقیت روزافزون در این مجموعه شد و با اهدای لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود مراسم خاتمه پیدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار