براساس اعلام روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان؛

حال عمومی تمام دانشجومعلمان پردیس نسیبه تهران خوب است

تهران (پانا) - روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان پیرامون مسمومیت تعدادی از دانشجویان دختر در خوابگاه دانشجویی این دانشگاه توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حال عمومی تمام دانشجومعلمان پردیس نسیبه تهران خوب است

صبح امروز خبری پیرامون مسمومیت تعدادی از دانشجویان دختر در خوابگاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در بلوار مرزداران رسانه ای شد. به گفته یحیی صالح طبری رئیس مرکز اورژانس تهران 49 دانشجوی دختر در یک خوابگاه دانشجویی واقع در بلوار مرزداران مسموم شده اند که در ساعت 5 صبح امروز به سامانه ۱۱۵ اعلام شده است.

وی اعلام کرده است: تاکنون 2 اتوبوس آمبولانس و 5 آمبولانس در محل حاضر شده‌اند. مصدومان همه دختر هستند و 36 نفر به بیمارستان حضرت رسول و امام خمینی منتقل شده‌اند و 13 نفر نیز در محل، درمان شده‌اند.

روابط عمومی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان در صفحه رسمی اینستاگرام دانشگاه پیرامون این موضوع توضیح داده است که صبح امروز چند نفر از دانشجومعلمان پردیس نسیبه تهران در بیمارستان بستری شده اند.

براساس این گزارش، هم اکنون مدیران ارشد دانشگاه فرهنگیان در دفتر رئییس بیمارستان امام خمینی تهران در حال بررسی موضوع و دلایل ناخوش احوالی دانشجومعلمان هستند. حال عمومی تمام دانشجومعلمان خوب و برخی ترخیص شده اند. جواب آزمایشات هنوز نیامده و دلایل ناخوش احوالی دانشجومعلمان در دست بررسی است و تمام اخبار منتشر شده از دلایل بستری شدن دانشجومعلمان در رسانه‌ها تکذیب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار