کشف بیش 25 میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی خبرداد و گفت کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش 25 میلیارد ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی توضیح داد: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش 25 میلیارد ریال شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاهای دپو شده فاقد هر گونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان انبار را پلمپ کردند، افزود: طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل تعداد 7 دستگاه لباسشویی، 2 دستگاه ظرفشویی، 700 دستگاه اسکنر، 440 عدد چراغ قوه، 109 دستگاه جاروبرقی بوده که پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 25 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث از کار افتادن چرخ اقتصادی کشور و در پی آن افزایش نرخ بیکاری می‌شود، فلذا مبارزه با قاچاق از اصلی‌ترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی است که در همین راستا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 یا 09999871392 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار