افتتاح مرکز اهدای خون ابوذر در منطقه ۱۷ تهران

تهران (پانا) - آیین افتتاح و بازگشایی مرکز اهدای خون ابوذر با حضور مدیرکل انتقال خون استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز اهدای خون ابوذر در منطقه ۱۷ تهران

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران، محمدرضا مهدی زاده در آیین افتتاح و بازگشایی مرکز اهدای خون ابوذر گفت: به دلیل نیازهای روزافزون بیش از ۱۶۰ بیمارستان و ۲۸ هزار تخت درمانی در پایتخت به خون و فرآورده های خونی، خوشبختانه توانستیم پس از حدود یک دهه و با همت و کار جهادی همکارانم این مرکز را افتتاح کنیم و گام موثری را در افزایش تعداد مراکز اهدای خون استان تهران برداریم.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به درخواست و مطالبه مردم برای استقرار مراکز ثابت خونگیری در مناطق مختلف تهران، خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم نیازمند همیاری و تعامل مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران هستیم و امیدواریم این روحیه همکاری که در راه اندازی مراکز اهدای خون ابوذر و چیذر شکل گرفته است را همچنان ادامه دهیم تا بتوانیم در تامین خون کافی و سالم برای بیماران موفق باشیم.

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز در حاشیه برگزاری آیین افتتاح مرکز اهدای خون ابوذر اظهار کرد: روحیه ایثار و نوعدوستی مردم ما در صحنه های مختلف زبانزد بوده است.

مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این مراسم و با تاکید بر روحیه وفاداری و نوعدوستی مردم جنوب تهران، خاطرنشان کرد: به دلیل آشنایی نزدیکی که از رفتار و مرام مردم و اهالی منطقه ۱۷ تهران دارم، امیدوارم که مرکز اهدای خون ابوذر به یکی از ظرفیت های مهم و موثر در استان تهران برای تامین خون مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تبدیل شود.

غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ به عنوان دیگر سخنران ویژه آیین افتتاح مرکز اهدای خون ابوذر گفت: تمام تلاش مدیریت شهری در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و خدمت به همشهریان است و بازگشایی این مرکز یکی از مطالبات مردم بود که با همکاری مدیریت و کارکنان عزیز انتقال خون استان تهران انجام شد و ما هم در شهرداری منطقه ۱۷ تمام امکانات و فرصت های تبلیغی را به میدان خواهیم آورد تا بتوانیم در مشارکت پرشور مردم و مراجعه آنها به مرکز اهدای خون سهیم باشیم و قطعا این اتفاق برای مردم مهربان و نوعدوست منطقه بسیار ارزشمند است.

بنابراین گزارش، مرکز اهدای خون ابوذر در منطقه ۱۷، خیابان ابوذر، بعد از میدان ابوذر، روبروی هشت متری طوس قرار دارد و از شنبه تا پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ در خدمت همشهریان عزیز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار