خوشحالی مهدوی کیا از 2 مسابقه دوستانه با عراق

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت که عراق همیشه فوتبال خوبی داشته است؛ خوشحالم که می‌توانیم پیش از مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا، ۲ بازی مقابل این تیم برگزار کنیم.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خوشحالی مهدوی کیا از 2 مسابقه دوستانه با عراق

مهدی مهدوی‌کیا پس از ورود تیم فوتبال امید به فرودگاه بغداد گفت‌وگویی کوتاه را با تلویزیون الریاضیه انجام داد و درباره آب و هوای این شهر اظهار داشت: تازه وارد شدیم و امیدوارم که آب و هوا خوب باشد. برای سومین بار است که به عراق می‌آیم. سال ۲۰۰۱ با تیم ملی ایران آمدم و یک بار با تیم باشگاهی به این کشور سفر کردم.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره ۲ بازی دوستانه با تیم فوتبال امید عراق بیان داشت: از فدراسیون فوتبال عراق تشکر می‌کنم. عراق همیشه فوتبال خوبی داشته است. خوشحالم که می‌توانیم ۲ بازی را در اینجا مقابل این تیم پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیای زیر ۲۳ سال برگزار کنیم.

تیم فوتبال امید ایران از یازدهم خردادماه در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیای زیر ۲۳ سال باید در ازبکستان به مصاف رقبای خود یعنی ازبکستان، قطر و ترکمنستان برود. این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود و تا ۲۹ خردادماه به طول خواهد انجامید. شاگردان مهدی مهدوی‌کیا پیش از ورود به تاشکند ۲ بازی دوستانه با تیم ملی عراق در شهر بغداد خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار