سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه٨:

کودکان از طریق بازی‌هایی که با هیجان همراه است، زندگی در دنیای آینده را تمرین می‌کنند

تهران (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه٨ با اشاره به این که کودکان از طریق بازی‌هایی که با هیجان همراه است، زندگی در دنیای آینده را تمرین می‌کنند بر آموزش فرهنگ و هویت گذشتگان، آموزه‌های دین مبین اسلام، آداب‌ و رسوم و مناسبت‌ها و نمادهای دینی و ملی متناسب با سن نوآموزان و اجرای بازی‌های محلی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کودکان از طریق بازی‌هایی که با هیجان همراه است، زندگی در دنیای آینده را تمرین می‌کنند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، جشنواره اختتامیه طرح و برنامه های ابتدایی با عنوان بازی و لذت یادگیری با حضور عباسعلی زارعی رئیس اداره تولید محتوا اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، علی آمره سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه، اعضای شورای معاونین و مدیران و اولیا دانش آموزان مجری طرح بازی و لذت یادگیری در کانون فرهنگی و تربیتی اندیشه برگزار شد.

در این جشنواره علی آمره، به ضرورت بازی در محیط های یادگیری اشاره کرده و گفت: یکی از فعالیت‌های لذت‌بخش و سازنده برای همه، به ویژه برای کودکان و نوجوانان، بازی است. کودکان از طریق بازی‌هایی که با هیجان همراه است، زندگی در دنیای آینده را تمرین می‌کنند.

وی اضافه کرد: ویژگی‌های هر بازی و فایده‌های آن در رشد همه جانبه‌ی قوای ذهنی، جسمی، شخصیتی و اجتماعی کودک باعث شده است توجه تعداد زیادی از دست اندرکاران تعلیم و تربیت به چگونگی نقش آن در امر آموزش کودکان معطوف شود.

همچنین سرپرست آموزش و پرورش منطقه با تأکید بر آموزش فرهنگ و هویت گذشتگان، آموزه‌های دین مبین اسلام، آداب‌ و رسوم و مناسبت‌ها و نمادهای دینی و ملی متناسب با سن نوآموزان و اجرای بازی‌های محلی، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در مدارس و مراکز پیش‌دبستانی، هویت ایرانی و اسلامی در وجود دانش آموزان نهادینه شود.

در ادامه راهبر بازی و یادگیری، طرح و برنامه های ابتدایی رادر قالب بازی و یادگیری اجرا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار