مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

ثبت نام نوآموزان با انجام سنجش سلامت در دبستان قطعی می‌شود

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان‌شمالی اظهار کرد ثبت‌نام نوآموزان در پایه اول ابتدایی فقط با داشتن مدرک شرکت در طرح سنجش قطعی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام نوآموزان با انجام سنجش سلامت در دبستان قطعی می‌شود

ابوالقاسم اکبری در جلسه ستاد اجرایی برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان خرداد ۱۴۰۱ که با حضور نمایندگان ارگان های مرتبط برگزار شد، ضمن عرض تبریک سالروز فتح خرمشهر و‌ گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدعلی صفا که در این پیروزی بزرگ نقش بسزایی داشت، اظهار کرد:‌ عدالت تربیتی اصلی ترین شاخص آموزش و‌پرورش است که سنجش و سلامت یکی از ارکان های مهم آن بشمار می آید که امیدواریم با همکاری تمامی نهادهای ذیربط و اطلاع رسانی های صحیح، کلیه نوآموزان مورد سنجش و ارزیابی اولیه قرار بگیرند.

مدیرکل در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه علوم پزشکی و بهزیستی که در اجرای طرح سنجش سلامت همکاری های بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته اند گفت: طی بخشنامه ای به تمام مدارس سطح استان اعلام می شود ثبت نام دانش آموزان فقط با داشتن گواهی انجام سنجش سلامت قطعی خواهد شد.

اکبری همچنین افزود: در جهت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای خانواده ها در بستر سامانه شاد و صدا وسیما برنامه های خوبی با حضور کارشناسان مرتبط در نظر گرفته شده است.

مدیر کل با اشاره به زمان اجرایی شدن این طرح که از ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ است، گفت: تمام تلاش ما این است تا با بازنگری های موثر در عوامل اجرایی این طرح بتوانیم به نحو شایسته ای سنجش حدود ۱۹۶۰۴ نوآموز در سطح استان انجام شود.

اکبری گفت: واکسیناسیون کویید ۱۹ برای دانش آموزان ابتدایی اجباری نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار