فریبرز عباسی:

کشت قراردادی در کشور توسعه می‌یابد

اردبیل (پانا) - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک گفت کشت قراردادی در سال زراعی جدید با حمایت همه‌جانبه از کشاورزان توسعه می‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کشت قراردادی در کشور توسعه می‌یابد

فریبرز عباسی، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک در جریان سفر به استان اردبیل اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های آب و خاک در سطح کشور به ویژه استان اردبیل از اولویت‌های برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی است که در پایاب سد خداآفرین بخش عمده‌ای از پروژه باقی مانده که قرار شد با همکاری وزارت نیرو، با تأمین آب شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی افزود: طرح عظیم شبکه فرعی آبیاری و زهکشی اراضی پایاب سد خداآفرین در مراحل پایانی است و بهره‌برداری از آن منوط به تأمین آب توسط امور آب وزارت نیروست.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خداآفرین در قالب نظام بهره‌برداری تحویل تولیدکنندگان شده است، گفت: تکمیل هفت هزار هکتار از این پروژه نیز در دست اقدام است.

به گفته عباسی، هوشمندسازی این پروژه عظیم نیاز به همکاری دستگاه‌های مرتبط دارد که جز برنامه‌های اساسی و اولویت‌دار است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک ادامه داد: در سفر ۲ روزه‌ای که به استان داشتیم، به همراه مدیران استانی و شهرستانی در منطقه مغان از پروژه‌های آب و خاک به ویژه لایروبی و ترمیم کانال کشاورزی در انگوت و گرمی و بند انحرافی دیکداش بازدید کردیم که مقرر شد در تأمین اعتبارات ملی و استانی شرایط مناسبی را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار