عباس باستانی خبر داد

تنوع بالای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی نسبت به سایر تشکل‌ها

سازمان دانش‌آموزی را به دانش‌آموزان معرفی کنیم

تهران (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران گفت سازمان دانش‌آموزی در بین سایر تشکل‌های دانش‌آموزی، تنوع فعالیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند در اجرای برنامه‌ها بسیار موثر باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تنوع بالای فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی نسبت به سایر تشکل‌ها

عباس باستانی در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی که صبح امروز یکشنبه اول خردادماه در تالار فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: هدف مشترک اعضای سازمان دانش آموزی اعتلای پرچم و نام سازمان است.

وی افزود: سازمان دانش آموزی در بین سایر تشکل‌های دانش آموزی، تنوع فعالیت بسیار زیادی دارد. سازمان می‌تواند در اجرای برنامه‌ها بسیار موثر باشد و زمینه بروز و ظهور استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم کند.

باستانی ادامه داد: در فصل ۵ سند تحول بنیادین و جز اهداف این سند آمده است که باید به دنبال تربیت دانش‌آموز مومن، موحد و متعهد به مسئولیت‌ها باشیم‌.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهر تهران اشاره کرد: این سازمان تربیت تمام‌ساختی برای دانش‌آموز را به وجود می‌آورد ما همه ساله این روز را گرامی می‌داریم. توصیه می‌کنم در کنار اینکه این روز را گرامی می‌داریم وظیفه خود را در راستای معرفی این سازمان به دانش آموزان انجام دهیم چراکه اگر دانش آموزان بدانند این تشکیلات وجود دارد جذب آن می‌شوند.

‌در این مراسم از مدیران، مربیان و اعضای تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار