3 پرسپولیسی در خطر محرومیت تا پایان لیگ برتر

تهران(پانا) - سه بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت یک یا دو جلسه‌ای به خاطر اتفاقات تبریز هستند و شاید حکم آن‌ها تا سه‌شنبه اعلام شود.

کد مطلب: ۱۲۸۰۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
3 پرسپولیسی در خطر محرومیت تا پایان لیگ برتر

کمیته انضباطی قصد دارد اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور را به طور دقیق بررسی کند و حکم بدهد. آخرین شنیده‌های ما حاکی از آن است که احتمال سه بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس و محرومیت چند بازیکن دو تیم زیاد است. در پرسپولیس بازیکنانی چون مهدی ترابی، امید عالیشاه و سعید آقایی در خطر محرومیت هستند و باید منتظر تصمیم نهایی کمیته انضباطی باشیم. دو بازیکن تراکتور هم شاید محروم شوند. البته تراکتور بازیهای مهمی در پیش ندارداما پرسپولیس برای نایب قهرمانی می‌جنگد و مسلما محرومیت‌های احتمالی می‌تواند به ضرر این تیم تمام شود.

پرسپولیسی‌ها عقیده دارند تحت فشار شدید تماشاگران منتسب به تراکتور بوده‌اند و یکسری واکنش‌ها به آن فضا عادی است اما تراکتور هم از دو بازیکن پرسپولیس شکایت کرده و خلاصه حواشی مربوط به بازی جنجالی هفته حسابی داغ است.

پرسپولیس این هفته بازی مهمی با شهرخودرو مشهد دارد و یحیی گل محمدی امیدوار است به جز وحید امیری تمام مهره‌های اصلی خود را در این بازی در اختیار داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار