رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا:

تکریم مقام معلم، محور تمامی برنامه‌های بسیج فرهنگیان باشد

میانه(پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا در جمع شورای کانون بسیج فرهنگیان میانه بر تکریم مقام معلم محور در تمامی برنامه‌های بسیج فرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم مقام معلم، محور تمامی برنامه‌های بسیج فرهنگیان باشد
سرهنگ حسن امینی در سفر یکروزه به منطقه میانه با حضور در کانون بسیج فرهنگیان از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند مدیر و شورای کانون و فرهنگیان منطقه قدردانی کرد و گفت: امروز ماموریت مهم بسیج فرهنگیان تشکیل تیم های پیشرفت و هیئت های اندیشه ورز در مدارس و منطقه در جهت کمک به تحقق سند تحول بنیادین در راستای منویات مقام معظم رهبری است.
️وی با تاکید بر محور قرار دادن تکریم مقام معلم در تمامی برنامه های بسیج فرهنگیان افزود: با توجه به نقش تاثیرگذار فرهنگیان در جامعه می توانند فرهنگ ساز و تمدن ساز و شکل دهنده باورهای انقلابی و مذهبی بین دانش آموزان باشند.
️در ادامه حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان در منطقه میانه با همراهی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش،مدیر آموزش و پرورش میانه و رئیس بنیاد شهید با حضور در منزل شهدای فرهنگی شهید عبدالله بیگلو ، شهید فیروز اصغری و شهید اسماعیل اصغری با خانواده های شهیدان دیدار و با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
در پایان، مراسم تجلیل از خانواده شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان فرهنگی مناطق میانه، کندوان، ترکمانچای و کاغذکنان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و مسئولین استانی و شهرستان در تالار معلم برگزار شد.
️ در این مراسم نزدیک به صد خانواده شهدا،جانبازان و آزادگان فرهنگی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و مقام معلم مورد تجلیل قرار گرفتند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار