ناظر داوری بازی پرسپولیس - تراکتور؛ این اتفاق بی‌سابقه بود

تهران (پانا) - ناظر داوری بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور که با جنجال تماشاگران ناتمام ماند، ضمن تایید تصمیمات داور این مسابقه، گفت در دوران حضورش در فوتبال چنین اتفاقی را ندیده است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ناظر داوری بازی پرسپولیس - تراکتور؛ این اتفاق بی‌سابقه بود

به گزارش مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

این مسابقه به دلیل جنجال تماشاگران و پرتاب سنگ و بطری در چند نوبت متوقف شد اما در نهایت در دقیقه ۷۲ با تصمیم مهدوی داور مسابقه نیمه تمام باقی ماند و بازیکنان دو تیم به همراه داوران راهی رختکن شدند.

فریدون اصفهانیان که به عنوان ناظر داوری در ورزشگاه حضور داشت، به بیان اتفاقات رخ داده پرداخت و به خبرنگار مهر گفت: واقعاً جو خوبی نبود. انتظار نمی‌رفت این اتفاق در تبریز رخ بدهد. در دوران ۲۵ ساله حضورم در داوری فوتبال چنین اتفاقاتی را ندیده بودم. رفتارهای مناسبی رخ نداد.

وی با تایید تصمیمات مهدوی داور مسابقه تاکید کرد: قانون این اختیار را به داور داده است که اگر احساس کند شرایط ادامه برگزاری بازی فراهم نیست، آن را تعطیل کند. در این مورد، تصمیم با داور است.

ناظر داوری بازی پرسپولیس - تراکتور خاطرنشان کرد: باید بررسی بشود که علت این اتفاقات چه بود. گزارش کامل داور، نماینده فدراسیون و بنده به زودی به فدراسیون ارسال می‌شود. تمام بازیکنان و مربیان هر دو تیم همکاری کامل را داشتند. حتی سرمربی، کاپیتان و سرپرست تراکتور از تماشاگران خواهش کردند به رفتارشان پایان بدهند که آنها گوش نکردند.

«آیا در جریان بازی به داور یا کمک داوران هم آسیب رسید؟» اصفهانیان در پاسخ به این سئوال گفت: پای یکی از داوران با سنگ مورد اصابت قرار گرفت و یک سنگ هم از کنار بدنش عبور کرد. این اتفاق خوشایند فوتبال نیست بخصوص در تبریز و شهرهای بزرگ.

وی همچنین در رابطه با اتفاقات بعد از پایان مسابقه اظهار کرد: قصد داشتم بعد از آنکه داور سوت پایان بازی را زد به رختکن بروم ولی مسئولان اعلام کردند بهتر است در جایگاهی که بودم بمانم. بعد از آنکه تماشاگران ورزشگاه را ترک کردند، من هم به رختکن رفتم.

به گفته اصفهانیان، تصمیم داور مسابقه برای اخراج پاکدل و مسلمی پور دو بازیکن پرسپولیس و تراکتور هم در جریان این دیدار درست بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار