معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

با تکیه بر توانمندی جوانان ایرانی، ما توانسته‌ایم بر تحریم‌های ظالمانه غلبه کنیم

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت با تکیه بر دانش فنی و استفاده از توانمندی جوانان ایرانی، ما توانسته‌ایم بر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی غلبه کنیم.

کد مطلب: ۱۲۸۰۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
با تکیه بر توانمندی جوانان ایرانی، ما توانسته‌ایم بر تحریم‌های ظالمانه غلبه کنیم

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده‌، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ دوم مروی، فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و جمعی از دانشجویان این دانشگاه‌ با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران، از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برپایی غرفه کتاب دانشگاه هوایی شهید ستاری و رضایت‌مندی بازدیدکنندگان از آن اظهار کرد: امروز نیروی الهی هوایی یک نیروی تجهیزات محور است و آموزش رکن اصلی این نیروی مقتدر است‌.

وی با بیان اینکه همه مجاهدت‌هایی که در نیروی هوایی صورت گرفته بیانگر اهتمام ویژه این نیرو به بحث آموزش و ابزار آموزش است، افزود: با تکیه بر دانش فنی و استفاده از توانمندی جوانان ایرانی، ما توانسته‌ایم تمام پرنده‌ها را به پرواز در بیاوریم و بر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی غلبه و بتوانیم با قدرت امنیت کشور را تامین کنیم.

امیر سرتیپ طالب‌زاده تصریح کرد: امروز دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری به این سطح از رشد و تعالی رسیده که می‌تواند در تمامی حوزه‌های آموزش تخصصی در صف اول رشد، پیشرفت و ترقی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار