افزایش سه برابری توزیع محصولات بهداشتی و مواد شوینده نسبت به ماه گذشته

تبریز (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به افزایش سه برابری توزیع مواد شوینده و محصولات بهداشتی نسبت به ماه گذشته از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات بهداشتی و مواد شوینده در زمینه تامین مایحتاج خواست تا همراه مردم باشند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سه برابری توزیع محصولات بهداشتی و مواد شوینده نسبت به ماه گذشته

صابر پرنیان، در نشست تولیدکنندگان و توزیع کنندگان محصولات بهداشتی و شوینده های استان گفت: اصناف و شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای کمک کردند تا طرح بزرگ اقتصادی به نحو احسن در استان اجرا شود.

وی با بیان این که به دقت چرخه تولید و توزیع کالاهای اساسی رصد می شود، ادامه داد: با حمایت از تولید و کسب و کارهای اقتصادی و شرکت های بزرگ توزیع استان، پیگیر هستیم تا مواد مورد نیاز مردم به موقع تامین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طرح بزرگ اقتصادی دولت اگر به موقع اجرا نمی شد مشکلات زیادی در تامین مایحتاج عمومی مردم به وجود می آمد.

پرنیان با اشاره به لزوم همراهی و همکاری شرکت های پخش برای تنظیم جریان بازار کالاهای اساسی افزود: باید با پیش بینی وضعیت بازار تمهیداتی اتخاذ شود تا کمبودی در بازار احساس نشود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به هیچ عنوان در هیچ کالایی کمبودی در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: به منظور رفع موانع و مشکلات حوزه پخش تمام تلاش خود را می کنیم تا امور حوزه پخش تسهیل شود.

وی ضمن تاکید بر این که شرکت های پخش ملزم به تامین و توزیع مناسب کالاهای اساسی هستند، افزود: سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده یک نهاد فرادستگاهی که در این زمینه قانون این اختیار را به سازمان صمت داده تا جریان بازار را تنظیم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار