اجرای سرود سلام فرمانده در ایلام

ایلام ( پانا ) - بانگ سلام فرمانده، سرودی که در این روزها حکایت از درماندگی و یاس برای دشمنان ایران زمین و در نقطه مقابل قوت قلبی برای ایران و ایرانیست این بار در مرکز شهر ایلام طنین انداز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سرود سلام فرمانده در ایلام

در مرکز شهر ایلام و در مکان پیاده راه طالقانی، توسط دانش آموزان دبستان های 17شهریور و المهدی آموزش و پرورش ایلام، بار دیگر حماسه ای از نسل جوان گام دوم انقلاب رقم خورد.

مسعود احمدیان، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام در این رابطه گفت: پویشی به نام اجرای سرود سلام فرمانده در سطح مدارس شهر ایلام و همچنین سایر شهرستان های ایلام برگزار شده است که این سرود ها بسیار بر روحیه جوانان تأکید دارد.

وی افزود: محوریت اجرای این پویش معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان است و قرار است در سطح مدارس و مکان های عمومی این سرود که با بازتاب عمومی همراه شده است، برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: مدارس می توانند آثار خود را در قالب فیلم ها و تصاویر برای معاونت پرورشی استان ارسال کنند که پس از بررسی، آموزشگاه های منتخب معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در این برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده ، مردم ایلام و ایران از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی و شبکه های تلویزیونی شور دبستانی های گام دوم انقلاب را مشاهده کردند که طنین انداز شکوهی از حضور کودکان و دبستانی ها و همه ایرانی هاست.

مدیران و مربیان مجری برنامه که بازتاب عالی برنامه را در شور و استقبال خوب جوانان و همشهریان ایلامی به خوبی نظاره گر بودند، بر خوشحالی زایدالوصف خود تاکید کردند و گفتند: بسیار خرسندیم که این سرود با چنین استقبالی از دانش آموزان و عموم مواجه شده و این استقبال نشان از روحیه میهن دوستی و وفاداری است.

دانش آموزان نیز در مصاحبه هایی شعف و شادی عمیق خود را نسبت به این برنامه نشان دادند و آن را جزو افتخارات خود و برگ زرینی در تاریخ ایلام سرافراز دانستند.

تهیه خبر؛ پریسا پورابراهیم و نوشین شکروندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار