معاون وزیر در دومین شورای آموزش و‌پرورش استان خراسان‌شمالی:

رشته‌های فنی و حرفه‌ای بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی هستند

بجنورد (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و‌پرورش در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد توسعه رشته‌های فنی و حرفه ای موجب افزایش اشتغال‌زایی در هر استان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رشته‌های فنی و حرفه‌ای بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی هستند

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و‌ توسعه مشارکت های مردمی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال۱۴۰۱ به نقش ویژه آموزش و پرورش در توسعه ،پیشرفت و ترقی همه جانبه کشور در انسجام و اتحاد ارزش های ملی اشاره کرد و گفت: نگاه مقام معظم رهبری به دستگاه تعلیم تربیت تا حدی است که ایشان پیشرفت و توسعه در همه جهات علمی،هسته ای و دانش بنیانی را مدیون مجاهدت ها و تلاش‌های معلمان می دانند.

احمد محمودزاده، در ادامه با توجه به اهمیت رشته های فنی حرفه ای در حوزه های اشتغال زایی و کارآفرینی پرداخت و بیان کرد: باید با مطالعه و برنامه ریزی های صحیح و کارشناسی در هر استان رشته های مولد و اشتغال زا در هنرستان ها ایجاد شود تا در کنار صنایع هر استان باعث افزایش کارآفرینی و اشتغال زایی در آن منطقه شود.

معاون وزیر در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش‌های مسئولین و برنامه ریزی های مثمرثمر در برنامه هفتم توسعه درصد رشته های فنی حرفه ای از ۵۰ درصد به ۷۰ درصد ارتقا پیدا کند تا گامی مستحکم در استقلال، پایداری و خودکفایی نظام مقدس اسلامی برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار