یک ناشر با اشاره به استقبال از یک دفتر شعر

شعر خوب همیشه مخاطب خود را پیدا می کند

تهران(پانا) - دفتر شعر محکوم به عشق ابد اثر امیررضا پرحلم با استقبال مخاطبان در نمایشگاه کتاب تهران روبرو شده است.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شعر خوب همیشه مخاطب خود را پیدا می کند

به گزارش روابط عمومی انتشارات آفتاب گیتی، چاپ سوم این دفترشعر در نمایشگاه بین المللی کتاب که در مصلی تهران در حال برگزاری است، جزو پرفروش های حوزه شعر و ادب بوده است.
ناشر این کتاب می گوید: علت موفقیت این مجموعه شعر، سادگی در بیان و توصیف ملموس عشق به دور از استعاره های پیچیده است بطوریکه خلق ترکیبات کنایه ای روان ، فهم ساده مخاطب از پدیده عشق را دوچندان کرده است.
هوشنگ اسد زاده یادآور شد: شعر خوب همیشه مخاطب خود را پیدا می کند ودیده می شود ضمن اینکه باید توجه داشت که کمتر ناشری حاضر است در این شرایط بد اقتصادی به بازدهی و برگشت سرمایه خود فکر نکند.
وی افزود: شعر و ادبیات ایران سالهاست که در میان ملل دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده و حتی در کتاب های درسی دانش آموزان جایگاه ویژه ای یافته و همین برتری در حوزه شعر وادب باعث شده خیلی از خارجی ها به خصوص در کشورهای همسایه به فراگیری زبان فارسی روی بیاورند.
این ناشر در پایان تصریح کرد: توجه به شعر و ادبیات روزنه ای برای تقویت امید و لمس واقعی تر مفاهیمی چون عشق یا توجه به طبیعت و عناصر آن است
خاطر نشان می شود اشعار دفتر شعر محکوم به عشق ابد با وزن روان و بیان شیوا در 47 قطعه نیمایی ، 7 تک بیتی و 3 شعر بلند کلاسیک سروده شده است.
امیررضا پرحلم متولد 1356 در تهران و فارغ التحصیل علوم سیاسی از دانشگاه علامه است. وی پیشتر با چند اثر سیاسی و اجتماعی و یک رمان در باره دولت اسلامی عراق و شام که به زبان انگلیسی در امریکا هم منتشر شد، در عرصه نویسندگی فعال بوده است.
در بخش هایی از شعرهای موجود در این دفتر شعر آمده:
پای یادت که در میان باشد
آسمان هم بی تاب بارش می شود
دلتنگی سایه می اندازد
و من تیری رها شده از کمان
می شکافم دل نگرانی های گاه و بیگاه را
پای یادت که در میان باشد
شیفتگی پرده ای از سازی تهی می شود
در دست کودکی بازیگوش
که می نوازد گاه به گریه
گاه به خنده
پای یادت که در میان باشد
اصلا بگذار ببارد آسمان
بی قراری دلم را

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار