‌هت‌تریک فرهاد مجیدی در تقابل با آلومینیوم

تهران (پانا) - فرهاد مجیدی در هفته‌های بیست و ششم و بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد دو سرمربی استقلالی را با شکست مواجه کند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
‌هت‌تریک فرهاد مجیدی در تقابل با آلومینیوم

سرمربی استقلالی تیم استقلال که در فصل دوازدهم لیگ برتر همراه با جواد نکونام و سید مهدی رحمتی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر دوازدهم شده بود‌، هفته گذشته تیم جواد نکونام را با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه فولاد آرنا شکست داد و حالا به فاصله ۵ روز پس از آن باید با دروازه بان تیمی که همراه با آن قهرمان لیگ برتر شد به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک رودررو شود.

او پیش از آن تیم یک استقلالی دیگر به نام سید داوود سید عباسی را شکست داد تا نکونام دومین استقلالی طی دو هفته اخیر باشد که مغلوب فرهاد شده است. حالا مجیدی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک سومین مربی استقلالی طی این هفته را پیش رو دارد و در صورت برد استقلال مقابل آلومینیوم اراک، مجیدی مقابل سرمربیان استقلالی سه پیروزی متوالی به دست آورده و در این زمینه هت تریک میکند.

ناگفته نماند؛ دیدار دو تیم در بازی رفت که در اراک برگزار شد با نتیجه یک بر یک تساوی به پایان رسید. مسابقه ای که استقلال تا دقیقه دوم وقتهای تلف شده نیمه دوم هم یک بر صفر جلو بود ولی میثم مجیدی کاپیتان تیم اراک که دقایقی پیش به زمین رفته بود گل مساوی را روی اشتباه عارف آقاسی زد و ۳ امتیاز استقلال را به یک امتیاز کاهش داد وگرنه امروز استقلال ۶۵ امتیازی بود.

دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک فردا شب در استادیوم آزادی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار