شخص خیر ایوان، منزل خود را چند سال وقف کتابخانه کرد

ایلام ( پانا) - خدایار اسماعیلی از خیّرین فرهنگ دوست ایوانی است که منزل شخصی خود را به مدت ۵ سال و بدون هیچ چشمداشتی در خدمت علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شخص خیر ایوان، منزل خود را چند سال وقف کتابخانه کرد

کار خیری که لبخند را به چهره کودکان ببخشد و علم را بر آنان بیاموزد، مقدس است. مقدس از سروده و کلماتی که نهفته از همان کار خیر است.

انسان های بزرگی که حتی از روستاهای کوچک هم غافل نمی‌شوند و به فکر کودکانی هستند که آینده ساز کشورند و شادی آنان را در کسب علم و دانش می‌دانند و هر چیزی را که فرزندان این مرز و بوم می‌آموزند ، از بذل عنایت خیران نیک اندیشی چون آقای اسماعیلی خیر ایوانی است.

کار خیران نیکوست. چه کم، چه بسیار ، هردو مقدس هستند و باید آن را ستود ، کسانی که خوب بودن را وظیفه شخصی خود و توشه ای برای آخرت خود می دانند.

گفتنی است، خدایار اسماعیلی از اهالی شهرک نبوت از توابع بخش مرکزی شهرستان ایوان است که چند سالی است لذت خدمت به خلق را در وقف خانه خود برای فرهنگ دوستان و طرفداران کتاب به خوبی و بیش از دیگران حس کرده است و با این عمل نیک، برای همیشه نام خود را در جمع نیک اندیشان ثبت کرد.

به همین منظور طی مراسمی و با حضور فریدون محمودی بخشدار مرکزی به همراه مهدی نجفی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان و همچنین رضا اسماعیلی دهیار شهرک نبوت و چند نفر دیگر از مسئولین شهرستان از این خیّر گرانقدر تقدیر بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: میترا حقگو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار