وزیر صمت در حاشیه جلسه هیات دولت خبر داد:

ثبت برگه‌های نظارت مردمی در مغازه‌ها از هفته آینده

تمرکز بیشتر بر واردات خودروی اقتصادی است تا عموم مردم از آن بهره‌ ببرند/ تماس‌ها با سامانه تلفن ۱۲۴ که مردم اعتراض‌ها را بیان می‌کنند شخصا بررسی می‌کنم/ ما هیچ انحصاری در واردات خودرو نداریم

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت از هفته آینده قرار است برگه‌های نظارت مردمی در مغازه‌ها ثبت شود تا شهروندان اگر تشکر یا اعتراضی از آن صنف داشته باشند به شیوه الکترونیکی گزارش دهند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت برگه‌های نظارت مردمی در مغازه‌ها از هفته آینده

‌سید‌رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بازار پس از اصلاح قیمت‌ها گفت: هفته گذشته اصلاح قیمت در چند قلم داشتیم و این نگرانی وجود داشت که مردم با کمبود کالا روبه‌رو باشند که خوشبختانه اکنون جای نگرانی نیست.

وزیر صمت با بیان اینکه متاسفانه ۳۰ درصد اصناف پروانه نظارت ندارند، ادامه داد: تماس‌ها با سامانه تلفن ۱۲۴ که مردم اعتراض‌ها را بیان می‌کنند شخصا بررسی می‌کنم و تماس‌هایی که گرفته می‌شود همانجا ثبت می‌شود.

فاطمی امین گفت: از هفته آینده قرار است برگه‌های نظارت مردمی در مغازه‌ها ثبت شود تا شهروندان اگر تشکر یا اعتراضی از آن صنف داشته باشند به شیوه الکترونیکی گزارش دهند.

سیدرضا فاطمی امین در‌خصوص انحصار واردات خودرو نیز تصریح کرد: ما هیچ انحصاری در واردات خودرو نداریم. کلیاتی در این خصوص در دولت مصوب شد و در مورد یکی از بندهای آن سوالاتی مطرح ‌‌و مقرر شد که کمیسیون اقتصادی، آن را بیشتر بررسی کند. در این آیین‌نامه انحصاری نداریم و دنبال این هستیم که خودروی اقتصادی جایگزین خودروی لوکس و گران قیمت شود بر همین اساس تمرکز بیشتر بر واردات خودروی اقتصادی است تا عموم مردم از آن بهره‌ ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار