بعد از سه سال وقفه در گردهمایی های علمی؛

بیست و پنجمین کنگره ارولوژی ایران به صورت گردهمایی حضوری برگزار شد

تهران (پانا) - بیست و پنجمین کنگره انجمن اورولوژی ایران توسط جامعه اورولوژی ایران با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، شاخه‌های تخصصی، استانی و گروه‌های آموزشی اورولوژی سراسر کشور و با حضور متخصصان اورولوژی و همکارانی از سایر رشته‌های ذی‌ربط، به‌صورت حضوری - مجازی (هیبرید) آز امروز آغاز به‌کار کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بیست و پنجمین کنگره ارولوژی ایران به صورت گردهمایی حضوری برگزار شد

فرزانه شریفی اقدس، رئیس بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی ارولوژی ایران بعد از سه سال وقفه از برگزاری این کنگره خبر داد و گفت: این کنگره با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران در چهار روز با همکاری 5 انجمن بین‌المللی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این کنگره علاوه بر برنامه‌های کنگره( سخنرانی، مناظره و میزگرد) خواهیم داشت. همچنین ارائه مقالات و برگزاری 7 ورکشاپ (workshop) به‌صورت هم‌زمان در محل انجمن، بیمارستان و کنگره خواهد بود.

شریفی اقدس گفت: در طی سه سال گذشته این کنگره به‌صورت مجازی و آنلاین برگزارشده ولی باید قبول داشت که برنامه‌های مجازی هیچ زمان جایگزین مناسبی برای به‌روزرسانی نیست به همین دلیل این کنگره با استقبال خوب همکاران روبرو شده است و به خاطر عدم ملاقات، اشتیاق زیادی برای برگزاری دیده‌ شده است.

وی افزود: در روز سوم که روز بین‌الملل نام‌گذاری شده است از چهره‌های مطرح کانادا، آمریکا، ایتالیا، اتریش، سوئیس، فرانسه، بلژیک، هلند، انگلستان، کره و ژاپن، هند و چین ارولوژیست های هستند که به‌صورت آنلاین مقالات خود را ارائه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار