کارشناس آسیب‌های اجتماعی اداره کل شهرستان‌های استان تهران:

انسان‌های آسیب‌‌دیده محکوم به شکست ابدی نیستند

شهرری (پانا) - کارشناس آسیب‌های اجتماعی اداره کل شهرستان‌های استان تهران در یازدهمین اختتامیه جشنواره نوجوان سالم، گفت انسان‌های آسیب‌دیده محکوم به شکست ابدی نیستند و با استفاده از دانش و مشاوره‌های یک شخص متخصص می‌توانند روح آسیب‌دیده خود را تسکین دهند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌های آسیب‌‌دیده محکوم به شکست ابدی نیستند

مصطفی برجی، کارشناس آسیب‌های اجتماعی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، بیان کرد: همه انسان‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی آسیب‌پذیر هستند؛ انواع آسیب‌ها مانند از دست دادن عزیزان، قرار گرفتن در حوضه‌های اجتماعی پرخطر، شکست‌های روانی، اجتماعی و تحصیلی، شخصیت و روان انسان را تحت تأثیر امواج منفی قرار می‌دهد و دیگر قادر به زیستن در اجتماع نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر هر انسانی با هر سبک زندگی و تفکری در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار بگیرد اما شخصیت و افکار خود را با علم، دانش، معرفت و مشاوره از متخصصان شکل دهد، با حفظ آرامش و توکل به خداوند می‌تواند قوام زندگی خویش را حفظ کند.

برجی در پایان افزود: انسان‌های آسیب دیده محکوم به شکست ابدی نیستند و با استفاده از دانش و مشاوره‌های یک شخص متخصص در زمینه مشکلات بوجود آمده و حفظ ایمان و توکل به حضور خداوند روح آسیب دیده خود را تسکین دهند؛ انسان تا زمانی که قادر به زیستن است رنج و آسیب در زندگی وجود دارد. تنها لازم است روح و روان و جسم خود را با علم، دانش و توکل به خدا قدرتمند سازیم و دریچه قلب خود را فقط به روی پروردگار باز کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: مهسا ژارنال

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار