معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ؛

هدایت تحصیلی مهمترین مولفه انتخاب رشته دانش‌آموزان است

هرمزگان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی سراسر کشور با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی دانش‌آموزان متوسطه عنوان کرد هدایت تحصیلی مهمترین مولفه انتخاب رشته دانش‌آموزان در بدو ورود به بازار کار است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هدایت تحصیلی مهمترین مولفه انتخاب رشته دانش‌آموزان است

احمد مهرانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در حاشیه گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی سراسر کشور در گفت وگو با پانا، موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزانی که از متوسطه اول عبور می کنند و وارد متوسطه دوم می شوند را مهم عنوان کرد و افزود: هدایت تحصیلی مهمترین مولفه در انتخاب رشته و ورود به بازار کار دانش آموزان است که امید است در این گردهمایی بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: یکی از مهم ترین بخش هایی که دانش آموز می خواهد در واقع در دروه متوسطه انجام دهد، بحث انتخاب رشته ای است که بایستی این انتخاب رشته متناسب با توانایی و استعداد دانش آموز، ظرفیت مدرسه و همچنین نیازمندی جامعه باشد که در آینده به عنوان یک شغل بتواند در همین راستا آموزش ها و دوره های لازم را بگذراند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی وزارت بخاطر اعتماد و اطمینان به این اداره کل گفت: ما تمام سعی و تلاشمان را خواهیم نمود تا بتوانیم میزبانی خوبی برای همکارانمان از سراسر کشور باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در پایان از تمامی عوامل اجرایی و خبرگزاری ها، به ویژه خبر گزاری پانا در برگزاری و انعکاس برنامه های این گردهمایی تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار