مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تاکید کرد

بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در مدیریت‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، گفت در راستای منویات رهبری در خصوص نگاه به جوانان،  بهره‌مندی از ظرفیت جوانان یک ضرورت است، البته خودساختگی ، موضوع مهمی است که در انتخاب جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در مدیریت‌ها

سیدمجتبی هاشمی در آئین اختتامیه گردهمایی، روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سراسر کشور که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: کار و فعالیتی ماندگار است که در راستای رضایت خداوند باشد لذا ابتدا باید مسئله را به خوبی بشناسیم و سپس کار را دقیق انجام دهیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن مجید، تصریح کرد: وظیفه شرعی و قانونی ما گام برداشتن در مسیر حل مشکلات وکمک به مردم است.

هاشمی افزود: حوزه ارزیابی عملکرد نقش مهمی در شنیدن صدای مردم و تاثیر در تصمیم گیری‌ها دارد و می‌تواند به فعالیت‌های سازمانی کمک کند.

وی ادامه داد: بخشی از وظایف ارزیابان و ناظرین سالم‌سازی محیط‌های اداری است آنچه از این حوزه مورد انتظار ماست تحقق شعار دولت در سطوح مقدماتی و در برنامه‌های عملیاتی است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مردمی سازی، شفاف سازی، سالم‌سازی ادارات، ساده زیستی و ... را از اهداف دولت مردمی سیزدهم دانست عنوان کرد، افزود: باید برای تحقق اهداف دولت تلاش کنیم لذا مدیریت جهادی، مدیریتی است که ما امروز به آن نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیازمندکار جهادی هستیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای امروزی باشیم. نگرش ما نسبت به واحدهای آموزشی باید؛ توسعه نظارت‌ها توام با همدلی و همراهی با واحدهای آموزشی باشد. اگر از فناوری‌های نوین روز بهره‌مند نشویم نمی‌توانیم اهدافمان را به خوبی محقق کنیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، خاطرنشان کرد: نظارت هوشمند است که اقتدار ایجاد می‌کند لذا به دنبال ایجاد سامانه هوشمند جامع هستیم و در این زمینه کارهای مقدماتی آن انجام شده است.

وی با تاکید بر به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش اظهار کرد: ضروری است همه مدیران و دست‌اندرکاران آموزش‌های لازمه را دریافت کنند زیرا ارائه آموزش‌های مورد نیاز، از بسیاری مسائل نامطلوب پیشگیری می‌کند.

هاشمی گفت: توجه به افکار عمومی همیشه در برنامه‌های ما نقش مهمی داشته است، بنابراین باید تلاش کنیم در رسانه‌ها حضور پررنگی داشته باشیم و در راستای اهداف تعلیم و تربیت جریان سازی کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه یک خبر دروغ در رسانه‌ها می‌تواند تاثیر بسیار بدی در اذهان جامعه ایجاد کند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، تصریح کرد: در راستای منویات رهبری در خصوص نگاه به جوانان، بهره‌مندی از ظرفیت جوانان یک ضرورت است البته خودساختگی موضوع مهمی است که در انتخاب جوانان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: توجه به پیشکسوتان و استفاده از جوانان دو بال یک مدیریت موفق است بنابراین نباید ظرفیت‌ها را به آسانی در آموزش و پرورش از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار