معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

شرکت ۴۹۰۰ نفر از دانش‌‌آموزان مدارس ملارد در طرح یاریگران زندگی

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در اختتامیه طرح یاریگران زندگی، توانمندسازی همزمان و نوجوان سالم گفت در این طرح ۸۰ مدرسه و ۴۹۰۰ نفر دانش‌آموز فعالیت داشتند و میزان استقبال دانش‌‌آموزان بسیار بالا بود.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۴۹۰۰  نفر از دانش‌‌آموزان مدارس ملارد در طرح یاریگران زندگی

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ملارد، در آیین اختتامیه یاریگران زندگی در سالن شورای شهر صفادشت، در خصوص این طرح، توضیح داد: طرح یاریگران زندگی الگویی برای خودمراقبتی دانش‌آموزان است که در سطح مدارس با هدف آموزش دانش‌آموزان و خانواده ها در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرایی شده تا مدرسه به مکان تمرین زندگی و فضایی لذت‌بخش برای یادگیری تبدیل شود.

وی ادامه داد: طرح یاریگران زندگی به دنبال گسترش سطح آموزش‌ها به‌ منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، رفتارهای پرخطر و مبارزه با اعتیاد به صورت همزمان برای سه گروه تأثیرگذار در نظام آموزشی که شامل دانش‌آموزان، والدین و اولیای مدارس است، که خوشبختانه شهرستان ملارد با همت و یاری مدیران، معاونین، مشاوران ساعی و کوشا در اجرای این طرح به خوبی درخشیده است.

حضرتقلی درباره نوع اجرای این طرح‌ها در شهرستان ملارد گفت: در این طرح، 80 مدرسه و 4900 دانش آموز عضو بودند و تقریبا 130 پروژه دانش‌آموزی، خروجی این طرح بود. همچنین 14 مدرسه در طرح نوجوان سالم رتبه اول منطقه‌ای را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد تشریح کرد: در طرح توانمندسازی همزمان، 130 آموزشگاه حضور داشتند که عضو این طرح هستند، 130 جلسه حضوری برگزار شده و 3 همایش ویژه اولیا و 2 همایش ویژه دانش‌آموزان برگزار شد. همچنین در راستای توانمندسازی دانش‌آموزان، 24 جلسه آموزشی غیرحضوری در فضای مجازی و تقریبا 10 جلسه مناظره با موضوعات آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم از 14 مدرسه برگزیده در طرح یاریگران زندگی به عنوان مدارس پنج ستاره تقدیر و تشکر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار