آئین تجلیل از معلمان و مدیران برتر دوره ابتدایی نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - مراسم تجلیل از معلمان، مدیران و معاونان برتر مدارس مستقل نیشابور در محل سالن اجتماعات دانشگاه نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین تجلیل از معلمان و مدیران برتر دوره ابتدایی نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر اهمیت دوره بنیادین ابتدایی، گفت: مهمترین راهکار و شیوه خدایی انسان ها، بخش روحانی وجود آدم هاست و وقتی به این واژه ها تمرکز می کنیم سازکار اصلی رشد و تعالی را در گفتگو پیدا می کنیم.

علیرضا کلیدری افزود: ما باید با گفتمان درست و منطقی و با تکیه بر اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش اقدامات موثری انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما باید به محتوا و تمرکز بر ماموریت های اصلی، محتوا به معنای واقعی را مد نظر قرار دهیم و برای اینکه به اهداف عالیه آموزش و پرورش دست پیدا کنیم یک راه بیشتر نداریم که آن هم چیزی جز تغییر روش ها نیست.

ما باید متناسب با مخاطبین، روش ها را تغییر دهیم

تفاوت های موجود ناشی از عدم توان انسان های نیست، بلکه ناشی از نابرابری توزیع فرصت های کیفی است و اگر بتوانیم عدالت آموزشی را به درستی انجام دهیم یقینا به یکی از اهداف اصلی تعلیم و تربیت دست پیدا کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: کرونا قلب آموزش و پرورش را نشانه گرفت و متناسب با توان علمی دانش آموزان از آنها انتظار داشته باشیم.

این مقام مسئول در پایان از زحمات جهادی و عالمانه مدیران و آموزگاران تقدیر کرد و گفت: شما همه جوره پای کار تعلیم و تربیت ایستادید و بر خود لازم می دانم قدردان این همه تلاش و عشق ورزی باشید.

در پایان این مراسم، 68 نفر از مدیران، معاونان و آموزگاران مدارس مستقل دوره ابتدایی که در بخش های مختلف علمی، فرهنگی و هنری حائز رتبه های برتر شده اند، تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار