مدیر آموزش وپرورش اسلامشهر:

ضرورت ایجاد جوی توأم با آرامش در ایام برگزاری امتحانات خرداد1401

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به ضرورت ایجاد جوی توأم با آرامش در ایام امتحانات گفت آموزش و پرورش قرار نیست برخورد امنیتی داشته باشد، بلکه امنیت را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد جوی توأم با آرامش در ایام برگزاری امتحانات خرداد1401

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه مدیران حوزه‌های امتحان نهایی و ناظرین برگزاری امتحانات که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: امتحانات خرداد 1401 حاصل یک سال تلاش همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان است و حساسیت فراوانی دارد و در برگزاری آن ناظران و مسئولان می‌بایست دقت لازم را اعمال کنند.

وی با اشاره به ایجاد جوی توأم با آرامش در فضای آموزش و پرورش بخصوص در ایام امتحانات تصریح کرد: آموزش و پرورش قرار نیست برخورد امنیتی داشته باشد، بلکه امنیت را برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و در کنار آن علاوه بر همکاری، همدلی نیز ضرورت دارد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

قنبری در زمینه آماده‌سازی مدارس جهت سال آینده تحصیلی نیز گفت: در ثبت نام دانش‌آموزان ساماندهی محله محور اجرا خواهد شد که بار جمعیتی هر محله در هر مقطع مشخص شود و در ساماندهی ابتدا مولفه‌ دانش‌آموز، سپس فضا و در نهایت تخصیص همکاران در نظر گرفته خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار