خط کشتیرانی کانتینری بندر چابهار به هند و امارات برقرار شد

تهران (پانا) - خط منظم کشتیرانی کانتینری بین بنادر «ناواشیوا» و «کاندلای هندوستان» به «بندر چابهار» و بالعکس و نیز «بندر چابهار» به «جبل علی» و بالعکس برقرار و نرخ تردد شناورها در مسیرهای مربوطه اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خط کشتیرانی کانتینری بندر چابهار به هند و امارات برقرار شد

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، ‌با توجه به مقوله برقراری خط منظم کشتیرانی کانتینری بندر چابهار و پیرو توافقنامه بین گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بنادر و دریانوردی جهت جابجایی کالا بین بنادر کاندلا، ناشیوا، جبل علی و بالعکس، ‌نرخ کرایه شناور SLOT به صورت FIFI اعلام شد.

بر این اساس ظرفیت حمل کانتینرهای SOC و NVOCC برای بندر چابهار اضافه و در نامه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر به مدیر پروژه چابهار اعلام شد: با توجه به نامه مدیریت گروه کشتیرانی ج. ا. ا در خصوص ماموریت محوله موضوعی ضمن حسن‌نظر و اعتماد نسبت به شرکت کشتیرانی والفجر نرخ کرایه شناور SLOT به‌صورت FIFI این‌گونه است که نرخ مربوطه بنادر ناواشیوا و کاندلای هندوستان به بندر چابهار و بالعکس ۶۵۰ هزار دلار به‌ازای هر ۲۰ فوت اسلات، ‌تعیین شد.

همچنین نرخ کرایه شناور SLOT به‌صورت FIFI از بندر چابهار به جبل علی و بالعکس ۲۵۰ دلار به‌ازای هر ۲۰ فوت اسلات، تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار