وزیر آموزش‌ و پرورش در ارتباط زنده با گردهمایی روسای ادارات ارزیابی عملکرد سراسر کشور:

مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه مصوب، می‌توانند شهریه دریافت کنند

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌ و پرورش گفت مدارس به‌استثنای حق بیمه، حق دریافت هیچ‌گونه وجهی را هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس ندارند، مدارس غیردولتی نیز تنها براساس الگوی شهریه مصوب، می‌توانند شهریه دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۸۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه مصوب، می‌توانند شهریه دریافت کنند

یوسف نوری در ارتباط زنده با گردهمایی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سراسر کشور که در شهر شیراز در حال برگزاری است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرهنگیان، از تلاش‌‌‌های آموزش‌ و پرورش به‌ویژه معلمان در دوران کرونا تقدیر نمودند که این موضوع نشان از تلاش‌‌های فرهنگیان دارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ارزیابان و بازرسان باید برنامه داشته باشند و اجرای برنامه‌ها را رصد کنند و در نهایت نیز نتایج عملکرد را ارزیابی و در جهت رفع موانع اجرای برنامه‌ها اقدام کند.

وی بر نظارت بر برنامه مدارس تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها باید همه مدارس اعم از مدارس شهری، روستایی، عشایری و دولتی و غیردولتی را به طور دقیق و شفاف پوشش دهد.

نوری خاطرنشان کرد: مدارس حق دریافت هیچ‌گونه وجهی را هنگام ثبت‌نام دانش آموزان مدارس ندارند، به‌استثنای حق بیمه و مدارس غیردولتی نیز تنها براساس الگوی شهریه مصوب، می‌توانند شهریه دریافت کند.

رتبه‌بندی معلمان قبل از موعد مقرر اجرا خواهد شد

وی از اجرایی شدن رتبه‌بندی قبل از موعد مقرر خبر داد و افزود: دوره‌های تابستانی در قالب آموزش‌های جبرانی برگزار خواهد شد و برای تلفیق مسائل پرورشی با آموزشی نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.

عضو کابینه دولت مردمی عملیاتی کردن برنامه‌ها را از سیاست‌‌های دولت سیزدهم دانست که باید با تلاش مضاعف در این مسیر حرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار